TVP przedłużyła umowę z Value Media
Wartość rocznej umowy to 45 mln zł netto (fot. Arsen Petrovych/TVP)
Telewizja Polska przedłużyła o rok umowę z agencją mediową Value Media, która odpowiada za planowanie i zakup mediów na potrzeby reklamy TVP – dowiedział się "Presserwis".
Agencja współpracuje z TVP od listopada 2024 roku. Wygrała przetarg, w którym udział brały: Arena Media (Havas Media Network), Sigma Bis i UM (IPG Mediabrands). Wartość rocznej umowy to 45 mln zł netto.
Czytaj też: Jacek Prusinowski z "Super Expressu" i Radia Plus ma przejść do Kanału Zero
Wcześniej zakupem mediów dla telewizji zajmował się wewnętrzny zespół, ponieważ poprzedni przetarg mediowy został rozwiązany po złożeniu odwołania przez Sigmę Bis.
Value Media współpracowała z TVP już w latach 2018-2022.
(KAP, 11.12.2025)










