Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawca "Gazety Finansowej" z mniejszym zyskiem  |  Domino’s Pizza planuje przetarg  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Orkiestra Polskiego Radia ma nowego dyrektora  |  "Unboxing – Wielkie Otwarcie" od października w TVN  |  Archiwum Polskiego Radia  |  Grupa Infor rozstała się z dyrektorem  |  "MasterChef" z liczniejszą widownią  |  Archiwum PAP po akcji  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN  |  Arena Media agencją mediową  |  Euvic Media przeprowadzi kampanię  |  EssenceMediacom  |  Orange Polska ruszył z przetargiem  |  "Daily Mail" i "The Sun" zwalniają  |  "The New York Times" po pół wieku znów otwiera redakcję w Wietnamie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netguru i Nowy®Ład promują akcję "Hidden Heroes"

Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy (screen: YouTube/Netguru)

Polska firma informatyczna Netguru oraz kolektyw kreatywny Nowy®Ład rozpoczęły kampanię promocyjną projektu "Hidden Heroes". W jej trakcie zostanie przedstawionych dziewięć sylwetek osób odpowiedzialnych za technologiczne ukształtowanie świata.

W ramach projektu co miesiąc na stronie Hiddenheroes.netguru.com publikowana będzie sylwetka tworzona przez amerykańskiego pisarza i dziennikarza Stevena Johnsona. Celem akcji jest wspieranie innowatorów stojących za rewolucyjnymi produktami cyfrowymi obecnymi w codziennym życiu.

Zwiększenie rozpoznowalności Netguru

"Hidden Heroes" skupia się na inżynierach i projektantach, których drobne odkrycia pozwoliły na dokonanie rzeczy wielkich. Netguru i Nowy®Ład chcą wyciągnąć na światło dzienne osoby zasługujące na docenienie.

Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell

W pierwszej opublikowanej sylwetce opisano historię Pattie Maes, naukowczyni z MIT, która wraz ze swoimi doktorantami na początku lat 90. opracowała wiele podstawowych pomysłów dotyczących rekomendacji opartych na algorytmie. Wiele z nich zostało później skomercjalizowanych przez takie firmy, jak Netflix i Facebook.

Działania zaplanowano na osiem miesięcy. Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności i wiarygodności marki Netguru, która w działaniach wykorzystuje trailer wyświetlany w sieci, dedykowane konto na Instagramie, a także reklamy obecne na nowojorskim Times Square.

Nowy®Ład wsparł Netguru

Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy. Projekt "Hidden Heroes" wystartował oficjalnie 21 kwietnia w trakcie wydarzenia zorganizowanego w nowojorskim Betaworks Studio.

Czytaj też: Mark Penn, szef Stagwell: Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa

Grupa Nowy®Ład wsparła Netguru jako producent kreatywny. Zadania obejmowały zarówno współpracę przy tworzeniu koncepcji kreatywnej całości, jak i przy jej wdrażaniu: od zaproponowania właściwego autora i ilustratorów, wypracowania listy bohaterów poszczególnych historii, przez pracę redakcyjną ze Stevenem Johnsonem nad poszczególnymi historiami.

(KAP, 25.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.