Netguru i Nowy®Ład promują akcję "Hidden Heroes"
Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy (screen: YouTube/Netguru)
Polska firma informatyczna Netguru oraz kolektyw kreatywny Nowy®Ład rozpoczęły kampanię promocyjną projektu "Hidden Heroes". W jej trakcie zostanie przedstawionych dziewięć sylwetek osób odpowiedzialnych za technologiczne ukształtowanie świata.
W ramach projektu co miesiąc na stronie Hiddenheroes.netguru.com publikowana będzie sylwetka tworzona przez amerykańskiego pisarza i dziennikarza Stevena Johnsona. Celem akcji jest wspieranie innowatorów stojących za rewolucyjnymi produktami cyfrowymi obecnymi w codziennym życiu.
Zwiększenie rozpoznowalności Netguru
"Hidden Heroes" skupia się na inżynierach i projektantach, których drobne odkrycia pozwoliły na dokonanie rzeczy wielkich. Netguru i Nowy®Ład chcą wyciągnąć na światło dzienne osoby zasługujące na docenienie.
Czytaj też: Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell
W pierwszej opublikowanej sylwetce opisano historię Pattie Maes, naukowczyni z MIT, która wraz ze swoimi doktorantami na początku lat 90. opracowała wiele podstawowych pomysłów dotyczących rekomendacji opartych na algorytmie. Wiele z nich zostało później skomercjalizowanych przez takie firmy, jak Netflix i Facebook.
Działania zaplanowano na osiem miesięcy. Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności i wiarygodności marki Netguru, która w działaniach wykorzystuje trailer wyświetlany w sieci, dedykowane konto na Instagramie, a także reklamy obecne na nowojorskim Times Square.
Nowy®Ład wsparł Netguru
Projekt skierowany jest przede wszystkim do odbiorców anglojęzycznych i ma zasięg ogólnoświatowy. Projekt "Hidden Heroes" wystartował oficjalnie 21 kwietnia w trakcie wydarzenia zorganizowanego w nowojorskim Betaworks Studio.
Czytaj też: Mark Penn, szef Stagwell: Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa
Grupa Nowy®Ład wsparła Netguru jako producent kreatywny. Zadania obejmowały zarówno współpracę przy tworzeniu koncepcji kreatywnej całości, jak i przy jej wdrażaniu: od zaproponowania właściwego autora i ilustratorów, wypracowania listy bohaterów poszczególnych historii, przez pracę redakcyjną ze Stevenem Johnsonem nad poszczególnymi historiami.
(KAP, 25.04.2022)