Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 21, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brand New Galaxy kupiona przez amerykańską sieć Stagwell

Będąc częścią Stagwell Media Network, Brand New Galaxy pozostaje pod swoją marką. Od lewej: Wiktoria Danielewska, CPO & co-founderka; Witold Rzewuski, CFO, Michał Glapiński, CGO & co-founder, Piotr Morkowski, CEO BNG Holding & investor; Kacper Kłos – CEO E-commerce & co-founder, Anna Pańczyk, chairwoman of the supervisory board; Jakub Krawczyk, CEO Digital & co-founder (Photo. HOODKEVITZ)

Brand New Galaxy, grupa marketingowo-technologiczna, w skład której wchodzą podmioty oferujące wyspecjalizowane serwisy w obszarze e-commerce i digital, została przejęta przez amerykańską sieć Stagwell.

Brand New Galaxy dołączy do części Stagwell o nazwie Stagwell Media Network, globalnej sieci agencji omnichannel, które skupiają się na dostarczaniu rozwiązań opartych o dane, silnie wspartych rozwiązaniami technologicznymi oraz innowacyjnymi mediami. BNG będzie dziewiątą agencją w tej grupie.

"Milowy krok"

Stagwell Media Network ma ponad 40 biur w 20 krajach i zarządza mediami o wartości prawie 5 miliardów dolarów.

Czytaj też: Brand New Galaxy powołuje międzynarodowy zespół do kluczowych biznesów

”Jest nam niezmiernie miło powitać Brand New Galaxy w szeregach Stagwell. Jest to dla nas milowy krok w kwestii oferowania prawdziwie transformacyjnych rozwiązań e-commerce. Wierzymy, że jedyne w swoim rodzaju podejście BNG do wspierania ekosystemu sprzedaży marek, będzie kolejnym powodem do wyboru oferty Stagwell"- komentuje Mark Penn, prezes i dyrektor generalny Stagwell.

„W 2017 roku powołano do życia BNG z zuchwałą myślą o pionierskim rozwijaniu globalnych usług e-commerce i digital. Dziś zatrudniamy ponad 600 ekspertów na całym świecie, a nasz apetyt nie maleje. Włączenie w struktury Stagwell Media Network daje nam perspektywę dotarcia z ofertą do jeszcze większej liczby klientów" - komentuje transakcję Piotr Morkowski, CEO w Brand New Galaxy Holding.

Kwota nieujawniona

Brand New Galaxy pozostaje na rynku pod swoją marką. Stagwell przejmuje 100 proc. udziałów BNG, strony nie ujawniają kwoty akwizycji.

Czytaj też: Anna Pańczyk przewodniczącą rady nadzorczej Brand New Galaxy

Stagwell, globalna sieć założona w Waszyngtonie przez byłego dyrektora zarządzającego WPP - Marka Penna oraz Steve’a Ballmera - byłego CEO w Microsoft, od kilku lat konsekwentnie rozwija swoje struktury m.in w obszarach digital transformation, badań konsumenckich, mediów oraz komunikacji. Stagwell zatrudnia obecnie ponad 10 tys. osób, a w skład firmy wchodzi ponad 70 agencji, które pracują dla 4. tys. klientów na całym świecie. Wśród agencji są takie ikony świata reklamy, jak Doner, 72andSunny, Anomaly, Code and Theory czy Assembly.

(AMS, 21.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.