Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FlixClassic nowym subskrypcyjnym serwisem wideo. Abonament za 12,99 zł

Estońska spółka Flix Classics Networks OÜ należy do Marcina Machnio, dysponuje blisko 300 filmami (fot. Pixabay.com)

Estońska spółka Flix Classics Networks OÜ uruchomiła subskrypcyjny serwis wideo FlixClassic, prezentujący klasykę kinematografii ze świata.

W bibliotece FlixClassic znajduje się obecnie blisko 300 filmów - od klasyków do kina kultowego i klasy B. Wśród nich m.in.: "Wielkie nadzieje", "Góra boga kanibali", "Ucieczka na Atenę" i "Obywatel John Doe". Docelowo w ofercie znajdą się kolejne tytuły z kanonu kina czeskiego, a także węgierskiego, szwedzkiego, niemieckiego i indyjskiego.

Za wybór filmów odpowiada filmoznawca Miłosz Stelmach, kurator programowy platformy. Stelmach jest redaktorem naczelnym czasopisma "Ekrany" o tematyce filmowej. 

Czytaj też: Biełsat publikuje rozmowy rosyjskich żołnierzy z frontu

Wszystkie produkcje dostępne są w jakości HD w oryginalnych wersjach językowych oraz z polskim lektorem lub napisami. 

Dla użytkowników przygotowano dwa plany subskrypcyjne: miesięczny za 12,99 zł i roczny za 129,90 zł. W ramach jednego abonamentu filmy oglądać można na dwóch urządzeniach jednocześnie. Z FlixClassic korzystać można przez przeglądarkę oraz aplikacje na iOS i Android, a w najbliższym czasie także na Smart TV.

Estońska spółka Flix Classics Networks OÜ należy do Marcina Machnio, który pełni również funkcję dyrektora wykonawczego platformy. Machnio wcześniej był m.in. dyrektorem zarządzającym zajmującej się konsultingiem inżynierskim i technologicznym Alten Polska oraz country manager na Polskę w Natek, dostawcy usług outsourcingowych i konsultingowych w dziedzinie IT.

Czytaj także: KPRM wydała 22,3 mln zł na zakup czasu antenowego w TVP i Polskim Radiu w 2021 roku

Za działania media relations serwisu FlixClassic odpowiada agencja Louder PR. 

(KOZ, 20.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.