Duży wzrost Disney+ w rankingu serwisów VOD i OTT

Liczba odwiedzających Disney+ wzrosła z 3,2 mln do 5,3 mln (fot. Pexels.com/Kaboompics.com)
W marcu 2025 roku Disney+ zanotował największy wzrost odwiedzających wśród czołowych serwisów streamingowych w porównaniu z lutym 2025 roku.
Z badania Mediapanel PBI/Gemius wynika, że w marcu lidera - platformę Netflix - odwiedziło 10,8 mln internautów, czyli o 177 tys. mniej niż w lutym (spadek o 2 proc.).
Drugi był Disney+, który miał 5,3 mln odwiedzających wobec 3,2 mln miesiąc wcześniej (wzrost o 68 proc.). Na początku marca serwis zaoferował promocyjny dostęp za 7,99 zł miesięcznie (cena subskrypcji w regularnej cenie zaczyna się od 29,99 zł).
Czytaj też: Debata wyborcza Republiki bez Rafała Trzaskowskiego i Magdaleny Biejat
Na trzecim miejscu znalazł się Max z 4,1 mln odwiedzających (spadek o 6 proc.). W pierwszej piątce uplasowały się również Prime Video - 3,8 mln (spadek o 3 proc.) i TVP - 2,7 mln (wzrost o 4 proc.).
Za nimi w rankingu serwisów VoD i OTT były: Canal+ z 2,5 mln (wzrost o 1 proc.), Player - 2,3 mln (wzrost o 1 proc.), Polsat Box Go - 1,9 mln (wzrost o 26 proc.), WP - 1,3 mln (wzrost o 7 proc.) i Cda - 1,2 mln (spadek o 16 proc.).
Z kolei pod względem share of time in category, czyli udziału danego serwisu w łącznym czasie poświęconym na kategorię VoD i OTT, prowadził Netflix, który uzyskał 45,9 proc. (spadek z 50,84 proc.). Dalej były: Max - 11,61 proc. (wzrost z 10,35 proc.), TVP - 7,69 proc. (wzrost z 7,59 proc.), Disney+ - 7,28 proc. (wzrost z 4,83 proc.) i Prime Video - 4,81 proc. (spadek z 5,23 proc.)
Dane dotyczą ruchu ze stron WWW i aplikacji.
(KOZ, 10.04.2025)
