Agata Komuda w zespole SkyShowtime

Agata Komuda od 2013 roku pracowała dla kanałów AXN w Polsce (fot. materiały prasowe)
Agata Komuda została head of partner marketing platformy streamingowej SkyShowtime na region Europy Środkowo-Wschodniej.
To nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy. Pracę rozpoczęła z początkiem kwietnia. Agata Komuda odpowiada za opracowywanie i wdrażanie strategii działań partnerskich w regionie, przygotowywanie i realizację aktywacji B2B, mających na celu zwiększenie świadomości marki, oraz akwizycję nowych klientów platformy.
Komuda od 2013 roku pracowała dla kanałów AXN w Polsce, ostatnio w roli marketing directora w Antenna Entertainment, a wcześniej w Sony Pictures Entertainment. Związana była również z Fox International Channels i Telewizją Polską.
Platforma SkyShowtime to wspólne przedsięwzięcie amerykańskich koncernów Comcast i Paramount. W Polsce zadebiutowała w lutym 2023 roku.
(KOZ, 04.04.2025)
