Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KPRM wydała 22,3 mln zł na zakup czasu antenowego w TVP i Polskim Radiu w 2021 roku

KPRM zawarła w 2021 roku 46 umów z Telewizją Polską na zakup czasu antenowego (fot. Jakub Kamiński/East News)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w 2021 roku podpisała z Telewizją Polską umowy na zakup czasu antenowego łącznie na 16,5 mln zł, a z Polskim Radiem na 5,8 mln zł.

W odpowiedzi na interpelację wicemarszałkini Sejmu Małgorzaty Kidawy-Błońskiej z Platformy Obywatelskiej wiceminister w KPRM Jarosław Wenderlich przekazał, że w zeszłym roku Kancelaria zawarła 46 umów z Telewizją Polską i 15 umów z Polskim Radiem.

Umowy z TVP na emisje filmów i audycji społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 opiewały na 9,1 mln zł, w serwisie TVP VOD - na 410 tys. zł, a dotyczące audycji społecznych o tym - na 77 tys. zł.

Czytaj też: Biełsat publikuje rozmowy rosyjskich żołnierzy z frontu

Na promocję Polskiego Ładu wydano w TVP 1,4 mln zł, a na audycje społeczne na jego temat 25 tys. zł. Na kampanię społeczną "#Liczy się Polska" KPRM przeznaczyła w TVP 1,5 mln zł, a w serwisie TVP VOD - 40 tys. zł. Umowy dotyczące działań informacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki - Rządowa Tarcza Antyinflacyjna" zawarto na łącznie 2 mln zł, a na potrzeby transmisji Koncertu w NOSPR na otwarcie Szczytu Cyfrowego ONZ wydano 540 tys. zł.

KPRM w przypadku Polskiego Radia na emisję spotów związanych z COVID-19 wydała 4 mln zł, programu Polski Ład - 300 tys. zł, kampanii społecznej "#Liczy się Polska" - 500 tys. zł, a działań informacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki - Rządowa Tarcza Antyinflacyjna" - 1 mln zł.

(KOZ, 20.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.