Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 20, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KPRM wydała 22,3 mln zł na zakup czasu antenowego w TVP i Polskim Radiu w 2021 roku

KPRM zawarła w 2021 roku 46 umów z Telewizją Polską na zakup czasu antenowego (fot. Jakub Kamiński/East News)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w 2021 roku podpisała z Telewizją Polską umowy na zakup czasu antenowego łącznie na 16,5 mln zł, a z Polskim Radiem na 5,8 mln zł.

W odpowiedzi na interpelację wicemarszałkini Sejmu Małgorzaty Kidawy-Błońskiej z Platformy Obywatelskiej wiceminister w KPRM Jarosław Wenderlich przekazał, że w zeszłym roku Kancelaria zawarła 46 umów z Telewizją Polską i 15 umów z Polskim Radiem.

Umowy z TVP na emisje filmów i audycji społecznych na temat zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 opiewały na 9,1 mln zł, w serwisie TVP VOD - na 410 tys. zł, a dotyczące audycji społecznych o tym - na 77 tys. zł.

Czytaj też: Biełsat publikuje rozmowy rosyjskich żołnierzy z frontu

Na promocję Polskiego Ładu wydano w TVP 1,4 mln zł, a na audycje społeczne na jego temat 25 tys. zł. Na kampanię społeczną "#Liczy się Polska" KPRM przeznaczyła w TVP 1,5 mln zł, a w serwisie TVP VOD - 40 tys. zł. Umowy dotyczące działań informacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki - Rządowa Tarcza Antyinflacyjna" zawarto na łącznie 2 mln zł, a na potrzeby transmisji Koncertu w NOSPR na otwarcie Szczytu Cyfrowego ONZ wydano 540 tys. zł.

KPRM w przypadku Polskiego Radia na emisję spotów związanych z COVID-19 wydała 4 mln zł, programu Polski Ład - 300 tys. zł, kampanii społecznej "#Liczy się Polska" - 500 tys. zł, a działań informacyjnych "Chronimy rodziny, obniżamy podatki - Rządowa Tarcza Antyinflacyjna" - 1 mln zł.

(KOZ, 20.04.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.