Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify padło prawdopodobnie przez problemy w chmurze

Spotify nie był dostępny dla ponad 138 tys. użytkowników (fot: Agê Barros/Unsplash)

Wielka awaria Spotify, globalnego serwisu muzycznego, do której doszło we wtorek wieczorem, najprawdopodobniej była spowodowana problemem z usługami w chmurze.

Ponad 138 tys. zgłoszeń o awarii Spotify na całym świecie, z czego ponad 25,8 tys. w Polsce, odnotował serwis Downdetector, gromadzący dane o awariach usług internetowych. Ok. godz. 19 we wtorek część użytkowników serwisu muzycznego została odcięta od jego usług. Z problemem uporano się w dwie godziny, ale część użytkowników jeszcze w środę rano twierdziła, że ma problem z logowaniem. Platforma nie poinformowała o przyczynach awarii.

Czytaj też: Anonymous wyłączają stronę rosyjskiej Federalnej Służby Bezpieczeństwa

W sprawie problemów, które poza Spotify miały również komunikator Discord i Wikipedia, odezwała się firma Cloudflare świadcząca usługi techniczne dla serwisu muzycznego. „To nie był problem po stronie Cloudflare” - napisał w twitterowym oświadczeniu założyciel i szef firmy Matthew Prince. Według specjalistów problemy mogły pojawić się u innego dostawcy rozwiązań technicznych - w Google Cloud.

(PAR, 10.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.