Direct mail to skuteczna i stabilna forma reklamy. Dodatek do magazynu "Press"
W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy
Direct mail – druki bezadresowe i marketingowe przesyłki imienne – pozostaje najbardziej akceptowaną formą reklamy, wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy.
Sondażownia przebadała i przeanalizowała stosunek Polaków do różnych form promocji - poza direct mail także do reklam w mediach tradycyjnych, internecie i mediach społecznościowych. Raport z badania udowadnia, że akceptacja dla ulotek, gazetek promocyjnych i personalizowanych przesyłek imiennych nie spada, mimo że duża część konsumenckich aktywności przeniosła się do sieci.
Badanie pokazuje też, że w pandemii wzrosła liczba kampanii directmailowych prowadzonych przez firmy z branż: modowej, urodowej, meblarskiej, motoryzacyjnej. Zauważalne stają się również druki i przesyłki od firm internetowych, które w ten sposób poszerzają dotarcie o osoby spędzające niewiele czasu online lub całkiem poza siecią.
W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” obszernie przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy, nie tylko polskich, ale i z rynków brytyjskiego, niemieckiego, szwajcarskiego, francuskiego i australijskiego. Ponadto eksperci Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB dzielą się w nim swoimi doświadczeniami i opiniami. Mówią m.in. o tym, dlaczego mimo wysokiej akceptacji wśród konsumentów direct mail nie cieszy się równie dużą popularnością wśród marketingowców.
W dodatku przytaczamy też przykłady wykorzystania tej formy komunikacji przez podmioty z branż bankowej, urodowej, wydawniczej i e-handlu – inspirujące case study pokazujące, jak wykorzystać atuty marketingu bezpośredniego i druku.
(RD, 03.01.2022)