Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wydawcy mogą negocjować z BigTechami  |  Maleje widownia telewizji relacjonujących powódź  |  Drukarnie Polska Press wprowadzają rabaty  |  Dyrektorka marketingu Canal+ Polska  |  Ruszyły zdjęcia do drugiego sezonu "The Traitors. Zdrajcy"  |  TVN wiceliderem rynku  |  Vectra kupiła lokalnego operatora  |  Dziennikarze Grupy ZPR Media z reportażami  |  Nadawca stacji RPL FM – Radio Płock FM na plusie  |  Dział sprzedaży Radia Yanosik  |  Ogłoszono finalistów Nagrody Dziennikarskiej "Ślad" im. bp. Jana Chrapka  |  Agencja Ancymony  |  Wiceprezeska zarządu ds. komunikacji i PR w Superliga SA  |  Agencja Kerris zmieniła strukturę  |  Grupa IQFM konsoliduje działalności  |  Spotify opuszcza szefowa działu podcastów  |  Google dąży do oddalenia kolejnego pozwu i grzywny wynoszącej 7 mld funtów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Direct mail to skuteczna i stabilna forma reklamy. Dodatek do magazynu "Press"

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy

Direct mail – druki bezadresowe i marketingowe przesyłki imienne – pozostaje najbardziej akceptowaną formą reklamy, wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy.

Sondażownia przebadała i przeanalizowała stosunek Polaków do różnych form promocji - poza direct mail także do reklam w mediach tradycyjnych, internecie i mediach społecznościowych. Raport z badania udowadnia, że akceptacja dla ulotek, gazetek promocyjnych i personalizowanych przesyłek imiennych nie spada, mimo że duża część konsumenckich aktywności przeniosła się do sieci.

Badanie pokazuje też, że w pandemii wzrosła liczba kampanii directmailowych prowadzonych przez firmy z branż: modowej, urodowej, meblarskiej, motoryzacyjnej. Zauważalne stają się również druki i przesyłki od firm internetowych, które w ten sposób poszerzają dotarcie o osoby spędzające niewiele czasu online lub całkiem poza siecią.

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” obszernie przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy, nie tylko polskich, ale i z rynków brytyjskiego, niemieckiego, szwajcarskiego, francuskiego i australijskiego. Ponadto eksperci Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB dzielą się w nim swoimi doświadczeniami i opiniami. Mówią m.in. o tym, dlaczego mimo wysokiej akceptacji wśród konsumentów direct mail nie cieszy się równie dużą popularnością wśród marketingowców.

W dodatku przytaczamy też przykłady wykorzystania tej formy komunikacji przez podmioty z branż bankowej, urodowej, wydawniczej i e-handlu – inspirujące case study pokazujące, jak wykorzystać atuty marketingu bezpośredniego i druku.

(RD, 03.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.