Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Direct mail to skuteczna i stabilna forma reklamy. Dodatek do magazynu "Press"

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy

Direct mail – druki bezadresowe i marketingowe przesyłki imienne – pozostaje najbardziej akceptowaną formą reklamy, wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy.

Sondażownia przebadała i przeanalizowała stosunek Polaków do różnych form promocji - poza direct mail także do reklam w mediach tradycyjnych, internecie i mediach społecznościowych. Raport z badania udowadnia, że akceptacja dla ulotek, gazetek promocyjnych i personalizowanych przesyłek imiennych nie spada, mimo że duża część konsumenckich aktywności przeniosła się do sieci.

Badanie pokazuje też, że w pandemii wzrosła liczba kampanii directmailowych prowadzonych przez firmy z branż: modowej, urodowej, meblarskiej, motoryzacyjnej. Zauważalne stają się również druki i przesyłki od firm internetowych, które w ten sposób poszerzają dotarcie o osoby spędzające niewiele czasu online lub całkiem poza siecią.

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” obszernie przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy, nie tylko polskich, ale i z rynków brytyjskiego, niemieckiego, szwajcarskiego, francuskiego i australijskiego. Ponadto eksperci Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB dzielą się w nim swoimi doświadczeniami i opiniami. Mówią m.in. o tym, dlaczego mimo wysokiej akceptacji wśród konsumentów direct mail nie cieszy się równie dużą popularnością wśród marketingowców.

W dodatku przytaczamy też przykłady wykorzystania tej formy komunikacji przez podmioty z branż bankowej, urodowej, wydawniczej i e-handlu – inspirujące case study pokazujące, jak wykorzystać atuty marketingu bezpośredniego i druku.

(RD, 03.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.