Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Direct mail to skuteczna i stabilna forma reklamy. Dodatek do magazynu "Press"

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy

Direct mail – druki bezadresowe i marketingowe przesyłki imienne – pozostaje najbardziej akceptowaną formą reklamy, wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia dla Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy.

Sondażownia przebadała i przeanalizowała stosunek Polaków do różnych form promocji - poza direct mail także do reklam w mediach tradycyjnych, internecie i mediach społecznościowych. Raport z badania udowadnia, że akceptacja dla ulotek, gazetek promocyjnych i personalizowanych przesyłek imiennych nie spada, mimo że duża część konsumenckich aktywności przeniosła się do sieci.

Badanie pokazuje też, że w pandemii wzrosła liczba kampanii directmailowych prowadzonych przez firmy z branż: modowej, urodowej, meblarskiej, motoryzacyjnej. Zauważalne stają się również druki i przesyłki od firm internetowych, które w ten sposób poszerzają dotarcie o osoby spędzające niewiele czasu online lub całkiem poza siecią.

W dodatku „Direct Mail” do najnowszego wydania magazynu „Press” obszernie przytaczamy wyniki badań dotyczących tej formy reklamy, nie tylko polskich, ale i z rynków brytyjskiego, niemieckiego, szwajcarskiego, francuskiego i australijskiego. Ponadto eksperci Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB dzielą się w nim swoimi doświadczeniami i opiniami. Mówią m.in. o tym, dlaczego mimo wysokiej akceptacji wśród konsumentów direct mail nie cieszy się równie dużą popularnością wśród marketingowców.

W dodatku przytaczamy też przykłady wykorzystania tej formy komunikacji przez podmioty z branż bankowej, urodowej, wydawniczej i e-handlu – inspirujące case study pokazujące, jak wykorzystać atuty marketingu bezpośredniego i druku.

(RD, 03.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.