Jacek Barankiewicz nowym prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
Jacek Barankiewicz zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB wybrało nowy zarząd i komisję rewizyjną. Prezesem został Jacek Barankiewicz, BWExperts.
Barankiewicz zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską, Axcelo, która przez sześć lat pełniła tę funkcję. Magdalena Brzeska pozostaje aktywną członkinią zarządu.
Czytaj też: Wybrano nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
Nowy skład Zarządu SMB w kolejnej kadencji to ponadto: Grzegorz Bonder (Unique One), Bartosz Brzozowski (ex EDC), Rafał Dywan (Bank Millennium), Marek Grabowski (Orange), Mikołaj Janicki (ProDuct), Beata Szynkowska (Lockus).
W skład komisji rewizyjnej weszli: Anna Karwacka (CCTraining), Maciej Wielkopolan, (BWExpert), Sławomir Rawa (PWPW), Jarosław Zuchora (WeDo).
Czytaj też: Selfmaker z karą 1 mln zł od UOKiK za system promocyjny typu piramida
(AMS, 23.04.2024)