Magdalena Brzeska ponownie została prezeską SMB

Magdalena Brzeska została prezeską na kolejną kadencję (fot. materiały prasowe)
Walne zgromadzenie członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wyłoniło skład zarządu na kadencję 2020-2022.
Jednogłośnie na drugą kadencję prezeską zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB została wybrana Magdalena Brzeska (CEO Axcelo). Wiceprezesami zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, managing director, board member) i Grzegorz Bonder (general manager, Unique One).
Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL), Jacek Barankiewicz (BWExperts), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka). W skład komisji rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility), Ewa Stańska (Boomer Sky), Anna Karwacka (CCtraining), Jarosław Zuchora (Wedo), Tomasz Nawój (Nav Agency).
(AMS, 27.05.2020)
