Miesięcznik Zwierciadło nowym liderem w sprzedaży luksusowych magazynów dla kobiet
Miesięcznik Zwierciadło został liderem w sprzedaży luksusowych magazynów dla kobiet
Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - Audyt ZKDP wynika, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 113 099 egzemplarzy, uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych we wrześniu 2021 r., wyprzedzając tym samym „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), który odnotował wynik 107 437 egzemplarzy, oraz „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) z wynikiem 56 455 egzemplarzy.
W okresie IX 2021/IX 2020 „ Zwierciadło” osiągnęło znaczny wzrost w dynamice sprzedaży ogółem (+25 %), w przeciwieństwie do innych magazynów: „Twój Styl” (-13%), „Wysokie Obcasy Extra” (-21%).
„Cieszymy się z osiągniętego wyniku. Sukces ten to efekt wieloletniej pracy całego zespołu wydawnictwa oraz wyraz uznania naszych Czytelniczek i Czytelników. Zwierciadło łączy najlepsze dziennikarstwo z nowoczesną psychologią. Zawiera inspirujące informacje z dziedziny kultury, sztuki oraz prezentuje najnowsze trendy dotyczące mody i urody. Wierzymy, że dzięki temu unikalnemu charakterowi odniesiemy kolejne zwycięstwa. Wszystkim naszym Partnerom biznesowym dziękujemy za dotychczasowe zaufanie, a tych jeszcze niezdecydowanych zapraszamy do współpracy.” – komentuje Adam Popielski - prezes Wydawnictwa Zwierciadło.
W minionym roku Wydawnictwo skutecznie poradziło sobie na konkurencyjnym rynku prasy kobiecej. Poza dobrymi wynikami w sprzedaży egzemplarzowej w październiku portal zwierciadlo.pl uzyskał najwyższą w swojej historii liczbę ponad 4 mln odsłon, a fanpage Zwierciadła osiągnął blisko 180 tys. polubień.
Spójne i zintegrowane działania w kanale prasowym, internetowym w portalu oraz social mediach są zdaniem wydawcy kluczem do sukcesu.
„Wiemy, że rynek na którym działamy nie należy do łatwych. Nie koncentrujemy się na trudnościach ale na tym jak najlepiej wykorzystać nasze mocne strony i szanse które wciąż dostrzegamy i wykorzystujemy. Pokonanie Twojego Stylu jest tego najlepszym dowodem.” - dodaje Adam Popielski.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych od września br. wydawca poszerzył ofertę o produkcję podcastów audio i videocastów. Ich realizacja odbywa się w ramach indywidualnych projektów w formule 360°, łączącej wszystkie kanały komunikacji marketingowej. Obejmuje działania promocyjne przy zastosowaniu nowoczesnych technologii w odbiorze treści digitalowych.
Celem na najbliższe miesiące jest rozwój atrakcyjnych dla czytelników i partnerów biznesowych treści multimedialnych przy jeszcze większym wykorzystaniu social mediów.
Styczniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” w sprzedaży już od 2 grudnia w wyjątkowej cenie 5,00 zł (mutacja podstawowa). Bohaterką okładki jest Adele. Numer dostępny z kalendarzykiem na 2022 rok, kosmetykami Vianek i Biolaven lub książką.
Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło”, miesięcznik „Sens”, portal oraz wydawnictwo książkowe.
(06.12.2021)