Media Group kupuje media dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, pokonała Sigma Bis
Agencja Media Group wygrała, choć nie oferowała najniższej ceny w przetargu (fot. Raquel Pedrotti/Unsplash)
Agencja mediowa Media Group wygrała przetarg na zakup mediów dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
W ramach umowy firma będzie odpowiedzialna za zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej i portalach internetowych. Umowa będzie realizowana sukcesywnie na podstawie składanych zamówień ministerstwa i będzie trwała maksymalnie 56 dni.
W przetargu wzięły udział cztery domy mediowe. Najniższą ofertę cenową przedstawił Euvic Media - 1,124 mln zł brutto, Biuro Reklamy Gazet Lokalnych oferowało zakup mediów w cenie 1,259 mln zł brutto, a należąca do spółek skarbu państwa Sigma Bis przedstawiła ofertę w wysokości 1,292 mln zł brutto. Zwycięska agencja, Media Group, dokona ostatecznie zakupu mediów w cenie 1,2 mln zł. Oferty były oceniane na podstawie trzech kryteriów: ceny (70 proc. całości), terminu przekazania mediaplanu (20 proc.) i zatrudnienia osób niepełnosprawnych (10 proc.).
(KAP, 16.11.2021)