Garnier chce zmienić wizerunek na bardziej ekologiczny, zatrudnia influencerki
Influencerki na swoich social mediach poprowadzą działania edukacyjne na temat ekologicznych rozwiązań marki Garnier (screen: Instagram.com/p/CO4sye4gOYT/)
Garnier rozwija strategię Garnier Green Beauty - firma opracowała plan działań marketingowych i powołała do życia „Green Squad”, złożony z ambasadorek marki i influencerek.
Do ambasadorek marki – aktorek Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, dołączyły influencerki: Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 Minut Spokoju, Na Piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight. W swoich social mediach mają rozpowszechniać ekologiczne rozwiązania marki, tworząc m.in. serię materiałów o tym, jak marka rozlicza się ze swoich zielonych zobowiązań i co one oznaczają dla konsumentów. Kampania potrwa do końca 2021 roku.
Green Squad to inicjatywa powstała we współpracy marki Garnier i agencji TalentMedia (grupa LTTM), która odpowiada za stworzenie koncepcji, realizację i wdrożenie strategii kampanii oraz dobór i koordynację twórców. Łącznie zaplanowano dziewięć aktywacji, w tym dwie kampanie CSR i sześć kampanii produktowych, które mają przenikać się na najpopularniejszych platformach społecznościowych: YouTubie, Instagramie i TikToku.
(AMS, 03.08.2021)