"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 03, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Garnier chce zmienić wizerunek na bardziej ekologiczny, zatrudnia influencerki

Influencerki na swoich social mediach poprowadzą działania edukacyjne na temat ekologicznych rozwiązań marki Garnier (screen: Instagram.com/p/CO4sye4gOYT/)

Garnier rozwija strategię Garnier Green Beauty - firma opracowała plan działań marketingowych i powołała do życia „Green Squad”, złożony z ambasadorek marki i influencerek.

Do ambasadorek marki – aktorek Agnieszki Więdłochy i Katarzyny Bujakiewicz, dołączyły influencerki: Marta Wierzbicka, Anna Karwan, Ofelia Iga Kreft, Nikola Stajszczak, 10 Minut Spokoju, Na Piękne Włosy, Weronika Kaniewska, Victoria Barbae, Kaja Soboń i Lena Moonlight. W swoich social mediach mają rozpowszechniać ekologiczne rozwiązania marki, tworząc m.in. serię materiałów o tym, jak marka rozlicza się ze swoich zielonych zobowiązań i co one oznaczają dla konsumentów. Kampania potrwa do końca 2021 roku.

Green Squad to inicjatywa powstała we współpracy marki Garnier i agencji TalentMedia (grupa LTTM), która odpowiada za stworzenie koncepcji, realizację i wdrożenie strategii kampanii oraz dobór i koordynację twórców. Łącznie zaplanowano dziewięć aktywacji, w tym dwie kampanie CSR i sześć kampanii produktowych, które mają przenikać się na najpopularniejszych platformach społecznościowych: YouTubie, Instagramie i TikToku.

(AMS, 03.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.