Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Lipcowy cennik Polsatu  |  Apteki mają szansę odzyskać prawo  |  Widownia serialu "Pierwsza miłość"  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Telewizja kablowa ze spadkiem  |  Wyniki finansowe producenta "Kanapowców" i "Życia na kredycie" dla TTV  |  Serwisy plotkarskie zyskały użytkowników  |  Zespół agencji N42 Group  |  Publicis Groupe Polska wprowadza narzędzie  |  Heart & Brain przygotowała kampanię  |  ASAP&ASAP odpowiada za obsługę trzech brandów  |  Influencerzy z Dre$$code promują markę Orbit  |  Dyrektorka marketingu IAB Polska  |  Paramount+ zrealizuje drugi sezon "Strefy gangsterów" Guya Ritchiego  |  Colbert I. King po 35 latach żegna się z czytelnikami "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 24, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kuba Wątły chce reaktywować program "Krzywe zwierciadło"

Reaktywowane "Krzywe zwierciadło" miałoby być finansowane przez widzów (screen: YouTube/Superstacja)

Kuba Wątły zamierza od września reaktywować program "Krzywe zwierciadło", który w przeszłości nadawała Superstacja. Cykl miałby być teraz emitowany w internecie.

Wątły chce zaprosić do projektu komentatorów, którzy współpracowali z nim przy "Krzywym zwierciadle" w Superstacji. Byli to m.in. Zbigniew Mikołejko, Tomasz Kowalczuk, Andrzej Polaczkiewicz i Ewa Pietrzyk-Zieniewicz. W programie miałyby znaleźć się komentarze do bieżących wydarzeń.

Wznowiony cykl byłby nadawany w kanałach internetowych i finansowany przez widzów.

Wątły mówi "Pressowi", że najpierw musi porozmawiać z dawnymi współprowadzącymi program. Jeśli zgodzą się na współpracę, zostanie uruchomiona zbiórka. Podkreśla, że na razie jest to luźny pomysł, który pojawił się m.in. po komentarzach widzów. Ci w mediach społecznościowych wspominali o reaktywacji "Krzywego zwierciadła". 

"Krzywe zwierciadło" nadawano w Superstacji od 2006 do 2019 roku. Według Wątłego przyczyną zdjęcia programu z emisji były naciski polityczne. Stacja nie komentowała decyzji o rezygnacji z nadawania cyklu Kuby Wątłego. Od czerwca 2019 roku zaczęła jednak zmieniać formułę, rezygnując z polityki.

18 czerwca tego roku Superstacja zakończyła emisję programów na żywo. Od września w jej miejscu będzie nadawał kanał Wydarzenia 24.

Kuba Wątły jest założycielem Halo.Radio, które też utrzymuje się z wpłat od internautów. W maju rozgłośnia ograniczyła emisję na żywo do jednego dnia w tygodniu. 

(MNIE, 24.06.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.