Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Lipiec 08, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook usunął fanpage z programami Kuby Wątłego

Wątły podczas rozmowy z prof. Mikołejką palił papierosy, Mikołejko również zapalił (screen Youtube/ Wydawnictwo Arbitror)

Facebook zablokował jedną ze stron Kuby Wątłego, na której emitował swoje programy. Mimo blokady Wątłemu udało się przeprowadzić transmisję na innych profilach.

W rozmowie z "Presserwisem" Wątły mówi, że fanpage "Kuba Wątły TV3", który miał ok. 34 tys. polubień, został usunięty we wtorek. Według dziennikarza przedstawiciele serwisu odpisali mu, że nie wiedzą, dlaczego fanpage zniknął, a temat jest przez nich badany. Wątły podkreśla, że na tym profilu nie miał żadnych ostrzeżeń z powodu łamania regulaminu, a strona została skasowana bez uprzedzenia.

Biuro prasowe Facebooka informuje "Presserwis", że sprawa usunięcia profilu Wątłego jest badana.

Kuba Wątły przypomina, że wcześniej inna jego strona zniknęła z Facebooka z powodu akcji środowisk faszystowskich. Te - zdaniem dziennikarza - miały zgłaszać jego fanpage jako łamiący regulamin.

Mimo problemów Wątły przeprowadził we wtorek wieczorem transmisję programu "Let's Talk" na innych swoich profilach, na YouTubie oraz fanpage'u Halo.Radia, którego jest założycielem. Program ze Zbigniewem Mikołejką ma niewiele ponad 1 tys. wyświetleń na YouTubie. 

W październiku 2019 roku Kuba Wątły założył Halo.Radio, które od początku istnienia było wspierane poprzez zbiórkę crowdfundingową w serwisie Patronite.pl. Początkowo radio posiadało 700 patronów, przelewających na konto fundacji tworzącej radio 20 tys. zł. Wątły twierdził, że nie bierze z radia żadnych pieniędzy, jednak z czasem zarówno współpracownicy, jak i słuchacze zaczęli zwracać uwagę na brak przejrzystości finansowej i złe zarządzanie. Wątłemu zarzucano również cenzurowanie prowadzących i „toksyczną atmosferę” w redakcji, co doprowadziło do odejścia z niej większości współpracowników i spadku zainteresowania projektem.

W tym momencie na serwisie Patronite.pl Halo.Radia posiada jedynie 122 patronów.  Kuba Wątły nadal poszukuje nowych źródeł finansowania. W trakcie programów prowadzonych na swoich profilach Wątły prosi o finansowe wsparcie na portalu Zrzutka.pl tudzież ustawienie zlecenia stałego na podane przez niego konto.

(MNIE, 08.07.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.