Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 28, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify uruchamia płatną platformę z podcastami

Płatna platforma działa w USA, ale niedługo jej zasięg będzie poszerzać się o kolejne kraje (fot. tomasi/Pixabay.com)

Serwis streamingowy Spotify uruchomił we wtorek płatną platformę z podcastami. To odpowiedź szwedzkiej firmy, największej na świecie usługi oferującej muzykę do słuchania, na ogłoszenie konkurencyjnej oferty Apple w zeszłym tygodniu.

Do 2023 roku program będzie nieodpłatny dla twórców i nie będą musieli przez ten okres dzielić się przychodami ze Spotify. Po dwóch latach serwis streamingowy zatrzyma 5 proc. od zarobków autorów podcastów.

Użytkownicy dostają możliwość korzystania z platformy na trzech poziomach - 2,99 dolarów miesięcznie (pozwoli na dostęp do ograniczonej liczby ekskluzywnych wywiadów i podcastów), 4,99 dol. i 7,99 dol. (umożliwia słuchanie treści najwyższej jakości i przedpremierowych odcinków, bez reklam).

Spotify startuje z nowym programem audio paywall z 12 twórcami podcastów. Płatne subskrypcje we wtorek zostały wprowadzone w Stanach Zjednoczonych. W nadchodzących miesiącach będą rozszerzane na kolejne kraje.

Jednocześnie Spotify zapowiedział podniesie ceny swoich subskrypcji na muzykę w Europie oraz Stanach Zjednoczonych. Zmiany będą obowiązywać od 30 kwietnia tego roku. Na przykład w Wielkiej Brytanii nowe ceny pakietów wyniosą 13,99 funta za plan Duo, 16,99 funta za Family i 5,99 funta za Student. Nie wiadomo, czy zostaną podniesione ceny subskrypcji w Polsce. 

(MAC, 28.04.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.