Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Centrum Praw Kobiet prowadzi kampanię przeciwko przemocy wobec kobiet

W spocie wystąpili m.in. Wiktoria Gorodeckaja, Andrzej Chyra, Krzysztof Dracz (screen Youtube.com/ CPK Centrum Praw Kobiet)

25 listopada, w Międzynarodowym Dniu Eliminacji Przemocy, wystartowała kampania Centrum Praw Kobiet. Jej celem jest zachęcenie do podpisania petycji do polskich władz.

Petycja zawiera szereg rekomendacji i postulatów dotyczących zmian prawnych i instytucjonalnych, które pozwoliłyby skuteczniej chronić kobiety przed eskalacją przemocy i śmiercią w wyniku zabójstwa.

25 listopada rozpoczęła się międzynarodowa kampania 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. Centrum Praw Kobiet zdecydowało się w tym roku skoncentrować na problemie kobietobójstwa (o kobietobójstwie mówimy, kiedy kobieta ginie właśnie dlatego, że była kobietą). CPK szacuje, że w Polsce ok. 500 kobiet rocznie traci życie na skutek przemocy domowej. W Polsce tylko co trzeci przypadek przemocy domowej jest zgłaszany służbom, 70 proc. spraw o stosowanie przemocy domowej jest umarzanych na szczeblu prokuratury. A kiedy już sprawa trafi do sądu, sprawcy otrzymują niskie wyroki, a większość kar (80-90 proc.) jest orzekana w zawieszeniu.

Autorem kampanii jest agencja Dziadek do orzechów, współtwórcą i firmą odpowiedzialną za produkcję - Studio Filmowe Oto, reżyserią zajęła się Monika Strzępka, muzyką Andrzej Smolik, za postprodukcję obrazu i dźwięku odpowiada Orka & Cafe Ole. W spocie wystąpili m.in. Wiktoria Gorodeckaja, Andrzej Chyra, Krzysztof Dracz.

(AMS, 26.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.