Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Listopad 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Oddech od reklamy" - respirator trafił do szpitala w Krakowie

Zbiórkę pięniędzy na respirator wsparło łącznie 66 osób i firm, najsilniej środowisko studiów produkcyjnych (fot. materiały prasowe)

Do Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie trafił respirator, zakupiony m.in. za pieniądze ofiarowane przez branżę reklamy podczas akcji "Oddech od reklamy" - zainicjowanej podczas ogłoszenia wyników konkursu AD WO/MAN Roku 2019. Na dostawę urządzenia szpital czekał kilka miesięcy.

Respirator GE Healthcare Carescape R860 o wartości 80 tys. zł trafił do Szpitala im. J. Dietla w Krakowie pod koniec zeszłego tygodnia i od razu został włączony do opieki nad pacjentem wymagającym intensywnej terapii. Jak poinformowała dyrekcja szpitala: "Zakup respiratora był możliwy dzięki wsparciu finansowemu Fundacji Grand Press i funduszom zebranym wśród darczyńców w ramach akcji »Oddech od reklamy« (42 753 zł), pomocy materialnej Rafała Sonika oraz pracowników Gemini Park, a także wpłat indywidualnych darczyńców".

- To dla nas nieoceniona pomoc w walce o życie najciężej chorych pacjentów. Z całego serca dziękuje wszystkim państwu za ten dar - mówi Marcin Mikos, zastępca dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. J. Dietla w Krakowie. Obecnie w tym szpitalu leczonych jest 114 pacjentów zarażonych SARS-CoV-2.

Zbiórkę "Oddech od reklamy" wsparło łącznie 66 osób i firm, najsilniej środowisko studiów produkcyjnych. Do wpłat zachęcali: Kacper Sawicki (Papaya Films), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Jacek Kulczycki (Oto Film i Orka Studio), Marcin Dworucha (F25 Production House), Magdalena Olak (Tank), Julian Dworak (KPR).
Ze strony agencji reklamowych i mediowych akcję wspierali najsilniej: AdMan roku 2019 Maciej Marasek (2012 Agency), Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Paweł Gala (Wavemaker), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy). Marketerem najsilniej wspomagającym akcję była Katarzyna Jezierska (Visa).

Dr Marcin Mikos ze szpitala im. J. Dietla w Krakowie mówił "Press" w kwietniu: - Serdecznie dziękujemy, bo mamy świadomość, że kryzys gospodarczy dotyka mocno także branżę reklamową – więc tym bardziej doceniamy ten dar. Dla mnie osobiście, jako wieloletniego dziennikarza i rzecznika prasowego, a także fana magazynu "Press", wiadomość o Państwa wsparciu dla naszego szpitala jest niezwykle wzruszająca. Proszę podziękować wszystkim darczyńcom.

(CP, 03.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.