Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Lion wygrała przetarg PKP Intercity

W przetargu zorganizowanym przez PKP Intercity oferty złożyło osiem agencji (fot. EastNews/Piotr Molecki)

Spółka PKP Intercity, która prowadziła przetarg na dwuletnią obsługę public relations, wybrała agencję Publicis Lion.

Oferty złożyło osiem agencji (Aplan Media, Face It, Komunikacja Plus, McCann Worldgroup, OnBoard Public Relations, Public Dialog, Publicis Lion i inPlus Media). PKP Intercity do oceny ofert zakwalifikowała trzy firmy, których propozycje uznało za prawidłowe: Aplan Media, Publicis Lion i inPlus Media. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Publicis Lion.

Przewoźnik wymaga w postępowaniu wykonania dwóch zadań: przedstawienia koncepcji promocji pociągu jako bezpiecznego dla środowiska środka transportu, a także przedstawienia planu komunikacji i zaproponowania działań w sytuacji kryzysowej.

(AMS, 31.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.