Publicis Lion wygrała przetarg PKP Intercity
W przetargu zorganizowanym przez PKP Intercity oferty złożyło osiem agencji (fot. EastNews/Piotr Molecki)
Spółka PKP Intercity, która prowadziła przetarg na dwuletnią obsługę public relations, wybrała agencję Publicis Lion.
Oferty złożyło osiem agencji (Aplan Media, Face It, Komunikacja Plus, McCann Worldgroup, OnBoard Public Relations, Public Dialog, Publicis Lion i inPlus Media). PKP Intercity do oceny ofert zakwalifikowała trzy firmy, których propozycje uznało za prawidłowe: Aplan Media, Publicis Lion i inPlus Media. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Publicis Lion.
Przewoźnik wymaga w postępowaniu wykonania dwóch zadań: przedstawienia koncepcji promocji pociągu jako bezpiecznego dla środowiska środka transportu, a także przedstawienia planu komunikacji i zaproponowania działań w sytuacji kryzysowej.
(AMS, 31.08.2020)