Temat: telewizja

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Październik 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PR Calling wygrywa przetarg na obsługę PR GLS Poland

Agencja rozpoczęła współpracę z klientem w sierpniu (fot. materiały prasowe)

Do grona klientów PR Calling dołączyła firma logistyczna GLS Poland. Agencja odpowiada m.in. za umocnienie wizerunku firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych, pozycjonowanie eksperckie, promocję inicjatyw podejmowanych przez spółkę, a także bieżący konsulting w zakresie PR.

GLS Poland posiada 51 filii, ponad 7 tys. punktów nadania i obsługuje ponad 6 tys. automatów paczkowych Orlen. Do jej zadań należeć będzie także prowadzenie biura prasowego oraz obsługa profilu firmowego GLS na LinkedIn.

Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowa podpisana w sierpniu na czas nieokreślony. Klient w agencji obsługiwany jest w ramach hubu logistycznego, a za bezpośrednią współpracę odpowiadają Joanna Stebel, head of PR oraz Agnieszka Kleczyk, senior PR consultant.

(KAP, 01.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.