PR Calling wygrywa przetarg na obsługę PR GLS Poland
Agencja rozpoczęła współpracę z klientem w sierpniu (fot. materiały prasowe)
Do grona klientów PR Calling dołączyła firma logistyczna GLS Poland. Agencja odpowiada m.in. za umocnienie wizerunku firmy w mediach ogólnopolskich oraz branżowych, pozycjonowanie eksperckie, promocję inicjatyw podejmowanych przez spółkę, a także bieżący konsulting w zakresie PR.
GLS Poland posiada 51 filii, ponad 7 tys. punktów nadania i obsługuje ponad 6 tys. automatów paczkowych Orlen. Do jej zadań należeć będzie także prowadzenie biura prasowego oraz obsługa profilu firmowego GLS na LinkedIn.
Agencja została wybrana w drodze przetargu, a umowa podpisana w sierpniu na czas nieokreślony. Klient w agencji obsługiwany jest w ramach hubu logistycznego, a za bezpośrednią współpracę odpowiadają Joanna Stebel, head of PR oraz Agnieszka Kleczyk, senior PR consultant.
(KAP, 01.10.2024)