Jarosław Kuźniar rozmawia z Piotrem Kraśką w wideo promującym wodę
Wywiad Jarosława Kuźniara z Piotrem Kraśką został nagrany w Hotelu Europejskim w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Agencja Kuźniar Media realizuje dla marki wody Cisowianka Perlage cykl wywiadów do mediów społecznościowych. W premierowym odcinku wystąpił Piotr Kraśko.
W ramach projektu "Perlage Stories" prezentowane będą rozmowy wideo z ludźmi ze świata mediów, kultury i popkultury oraz z influencerami i naukowcami. W pierwszym odcinku cyklu Jarosław Kuźniar rozmawia z Piotrem Kraśką - prezenterem TVN, w przeszłości m.in. szefem "Wiadomości" TVP 1.
Wywiad został nagrany w Hotelu Europejskim w Warszawie. Materiał wideo pojawi się w niedzielę 5 lipca w mediach społecznościowych marki Perlage. Jak informuje Kuźniar, na początek ma być publikowany na kanale zamkniętym (IGTV), zobaczą go tylko zarejestrowani użytkownicy. Każdy odcinek cyklu "Perlage Stories" będzie też dostępny w formie podcastu na platformie Voice House, która ruszy dopiero jesienią. Ma ona gromadzić płatne treści premium. Będą na niej zamieszczane materiały wyprodukowane przez Kuźniar Media, jak i stworzone przez niezależnych twórców.
- To powinna być jakość i frajda, ale też opowiadanie o rzeczach trudnych, czasem zabawnych i ciekawych, w sposób, który zainteresuje odbiorców. To miejsce dla takich gości, którzy złapali oddech – opowiada o koncepcji formatu Dorota Weka, dyrektor kreatywna marki Cisowianka Perlage. Woda o tej nazwie pozycjonowana jest jako produkt ekskluzywny.
Jarosław Kuźniar do końca czerwca prowadził Onet Rano. Z Onetem był związany od 2016 roku. W przeszłości pracował w Polskim Radiu Wrocław, radiowej Trójce, Radiu Zet, TVN i TVN 24. Od prawie dwóch lat prowadzi agencję Kuźniar Media. Jest również właścicielem biura podróży Goforworld.
(GK, 03.07.2020)