K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej
Łukasz Plona jest innovation & technology directorem w K2 Precise (fot. materiały prasowe)
Agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2) połączyła zespoły business intelligence i analityki webowej. Nowym podmiotem kieruje Łukasz Plona, innovation & technology director.
Nowo utworzony podmiot łączy kompetencje K2 Precise w zakresie SEM, social ads, programmatic, direct display, business intelligence i analityki webowej. Agencja podkreśla, że dzięki tej zmianie może lepiej identyfikować zachowania konsumentów, a to z kolei ma przełożyć się na lepsze wyniki prowadzonych kampanii i efektywniejsze zarządzanie budżetem mediowym.
„Nowa struktura jest elementem optymalizacji lejka sprzedaży klientów K2 Precise i skuteczniejszej realizacji wyznaczonych nam celów. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży i dostarczanie kompleksowych rozwiązań w tym zakresie, na podstawie ścieżek i zachowania użytkowników” - komentuje Łukasz Plona, innovation & technology director, który od dwóch lat w K2 Precise (wcześniej pod nazwą K2 Media) odpowiada za rozwój zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie kompetencji digitalowych.
(IKO, 03.06.2020)