Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 29, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pełnomocnik Niedźwieckiego: oczekujemy przeprosin od władz Polskiego Radia

Kuba Strzyczkowski liczy na powrót Marka Niedźwieckiego do redakcji Trójki (screen: YouTube.com/Art Imperium - Portal Kulturalny, YouTube.com/Xiegarnia.pl))

Maciej Ślusarek, pełnomocnik Marka Niedźwieckiego, w oświadczeniu przesłanym "Presserwisowi" podkreśla, że wieloletni dziennikarz Trójki nadal oczekuje przeprosin ze strony władz Polskiego Radia i TVP. W piątek Niedźwieckiego na antenie Trójki przeprosił dyrektor stacji, Kuba Strzyczkowski.

Nowy dyrektor Trójki w trakcie piątkowej audycji Michała Olszańskiego "Godziny prawdy" odczytał oświadczenie, które - jak wyjaśnił - jest odpowiedzią na pismo przedprocesowe kancelarii, która reprezentuje Marka Niedźwieckiego.

"Jako dyrektor radiowej Trójki przepraszam pana Marka Niedźwieckiego za formułowanie przez dyrekcję pod jego adresem całkowicie nieuprawnionych i bezzasadnych zarzutów o rzekomych niewłaściwych działaniach przy liście przebojów Programu III. Oświadczam, że żadnych takich niewłaściwych działań nie było i bardzo przepraszam pana Marka Niedźwieckiego za zaistniałą sytuację" - przekazał na antenie.

"Ja również uważam, że jego dobra osobiste zostały naruszone" - stwierdził Kuba Strzyczkowski i dodał: "Od siebie chciałbym również przeprosić pana Bartosza Gila i panią Haliną Wachowicz".

Nie będzie reakcji, to będzie pozew

"Doceniamy przeprosiny ze strony Pana Kuby Strzyczkowskiego, w których potwierdza, że nie było żadnych niewłaściwych działań Pana Marka Niedźwieckiego przy Liście Przebojów Programu Trzeciego – to istotny gest" - podkreśla Ślusarek w oświadczeniu przesłanym do "Presserwisu". "Oczekujemy jednak wciąż przeprosin o tej samej treści ze strony Polskiego Radia, Pana Tomasza Kowalczewskiego, Pani Agnieszki Kamińskiej oraz Telewizji Polskiej. To kwestia zasad – nie widzimy przestrzeni na to, by przechodzić do porządku dziennego nad celowym szkalowaniem i szerzeniem nieprawdziwych informacji" - wyjaśnia pełnomocnik Marka Niedźwieckiego. Jak dodaje, w przypadku braku reakcji ze strony wymienionych – zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, w najbliższym czasie zostanie złożony pozew.

Marek Niedźwiecki 21 maja złożył wezwanie przedprocesowe do władz Polskiego Radia i Telewizji Polskiej. Domagał się oficjalnych przeprosin i przekazania 10 tys. zł na rzecz Fundacji Lekarze Lekarzom po tym, jak został oskarżony o dokonanie manipulacji przy liczeniu głosów oddawanych na poszczególne piosenki w ramach notowania „Listy przebojów Trójki” z 15 maja 2020 roku.

Część naszych rozmówców jest zdania, że Trójki nie uda się uratować. Inni uważają, że kluczowa będzie decyzja Marka Niedźwieckiego i zmiana na stanowisku prezesa Polskiego Radia.

Galeria: Premiery seriali w czerwcu

(KOZ, PAZ, 29.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.