KTR ogłosił finalistów Young Creatives Cannes 2020
Konkurs Young Creatives Cannes organizowany jest w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej w ramach konkursu KTR (fot. materiały prasowe)
W tegorocznym konkursie Young Creative Cannes, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy (KTR), nagrody przyznano siedmiu zespołom. Nazwiska finalistów ogłosił Kuba Sagan, członek zarządu KTR, w piątek wieczorem w audycji Newonce.radio.
Zwycięskie teamy zostały nagrodzone w kategoriach: PR - Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski (MSL); Media - Mateusz Garbarczyk i Klaudia Jamróz (Value Media/Labcon); Print - Pablo Dominguez Agregan i Bartosz Bulak (DDB Warszawa); Design - Sylwia Janiszewska i Joanna Komorowska (VMLY&R); Film - Filip Śliwa i Ada Kamienobrocka (VMLY&R), Digital - Tomasz Świstuń i Albert Stęclik (DDB/Dziadek do Orzechów), Clients - Gabriela Janusz i Karolina Król (Kompania Piwowarska).
Konkurs Young Creatives Cannes organizowany jest w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej w ramach konkursu KTR. Stanowi też polskie eliminacje do międzynarodowych finałów (Young Lions Competition) oraz daje możliwość wygrania wyjazdu na festiwal Cannes Lions.
(PAZ, 15.05.2020)