Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Maj 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Solidarność" w Agorze ostrzega przed zwolnieniami pod koniec maja

Związek przewiduje, że Agora będzie zwalniać 22 i 29 maja (fot. agencja.zajac, Flickr.com, CC BY 2.0)

Według NSZZ "Solidarność" Agory SA i Inforadia sp. z o.o. Agora może w tym miesiącu zwolnić kilkanaście osób. Spółka nie komentuje sprawy.

Związek napisał na swoim facebookowym profilu: "Pieniędzy z tarczy nadal nie ma, a więc masz powody spodziewać się zwolnienia. Zbiorowego w tym miesiącu nie zdążą już zrobić, bo ustawa daje 20 dni na negocjacje (...). Bez zbiorowego jednak mogą wywalić w tym miesiącu kilkanaście osób i zapewne to zrobią". NSZZ "S" przewiduje, że spółka będzie przeprowadzać zwolnienia w piątki 22 i 29 maja.

Według związku przełożeni będą zapraszali pracowników na spotkania online bez precyzowania tematu. Podczas spotkania mają pytać o przynależność do związku. Jeśli pracownik powie, że nie należy, to może zostać zwolniony od razu. O zwolnieniu członka związku pracodawca musi poinformować związek z tygodniowym wyprzedzeniem. Według NSZZ "S" pracownicy, o których szefowie wiedzą, że nie należą do związku, będą zwalniani w ostatni piątek miesiąca - 29 maja.

O wpis na Facebooku związku spytaliśmy wicenaczelnego "Gazety Wyborczej" Mikołaja Chrzana i Ninę Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. Nie chcieli komentować sprawy.

W Agorze niedawno powstał drugi związek zawodowy - Komisja Zakładowa OZZ Inicjatywa Pracownicza przy spółce Agora SA. Chce walczyć m.in. o lepsze warunki zatrudnienia dla dziennikarzy podczas epidemii.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 13.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.