SAR i agencje mediowe w projekcie TVN Media #ChallengingTime
Publikacje udostępniane są na platformie TV.tvnmedia.pl/ChallengingTime (fot. materiały prasowe)
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z agencjami mediowymi włączyły się w projekt #ChallengingTime, zainicjowany przez biuro reklamy TVN Media.
Od maja projekt TVN Media #ChallengingTime zawiera cykl publikacji z opiniami ekspertów zrzeszonych w SKM SAR oraz przedstawicieli agencji mediowych. W jego ramach eksperci dzielą się wiedzą i poglądami na temat trendów, zjawisk i sposobów działań, na które warto zwrócić uwagę, planując komunikację marek w czasie pandemii koronawirusa.
Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020
„Naszym celem jest dostarczać klientom i partnerom aktualnych danych i eksperckiej wiedzy, które mogą być dla nich wsparciem w obecnie podejmowanych, często niełatwych, decyzjach biznesowych. Jedną z takich inicjatyw jest projekt #ChallengingTime. Bardzo się cieszymy, że zarówno Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, jak i przedstawiciele domów mediowych dołączyli do projektu i biorą w nim aktywny udział” – komentuje Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media.
Publikacje udostępniane są na platformie TV.tvnmedia.pl/ChallengingTime i na profilach społecznościowych @tvnmedia.pl.
(IKO, 06.05.2020)