Havas i Grażyna Torbicka w kampanii społecznej Stowarzyszenia "Tęcza"
Głosu w spocie użyczyła Grażyna Torbicka (screen: YouTube.com/Zobacz. Niewidome Dzieci)
Stowarzyszenie „Tęcza” realizuje kampanię społeczną, do której spot przygotowała pro bono agencja Havas Warsaw. Ambasadorką akcji została Grażyna Torbicka.
W spocie Stowarzyszenie „Tęcza” zwraca uwagę na problemy dzieci niewidomych i słabowidzących, zwłaszcza tych ze złożoną niepełnosprawnością. Głosu użyczyła Grażyna Torbicka, dziennikarka, która przez 20 lat prowadziła program "Kocham kino" w TVP 2. Kampania prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na ekranach LED i nośnikach LCD w warszawskich autobusach.
Produkcja spotu i działania komunikacyjne wspierające kampanię zostały zaplanowane i zrealizowane przez agencję reklamową Havas Warsaw i agencję mediową Havas Media. Zespół odpowiadający za przygotowanie i produkcję spotu pracował nad kreacją we własnych domach. Wszystkie osoby zaangażowane w produkcję spotu, w tym Grażyna Torbicka, wzięły w niej udział nieodpłatnie.
(IKO, 27.04.2020)