Wojciech Mann promuje markę piwa Tyskie
Za działania digitalowe i koncepcję odpowiada agencja Gong (fot. materiały prasowe)
Dziennikarz muzyczny Wojciech Mann, który do niedawna związany był z radiową Trójką, wystąpił w reklamie piwa Tyskie.
Mann wziął udział w akcji Tyskiego, w ramach której zachęca na Facebooku swoich fanów do dzielenia się nagraniami przedstawiającymi, jak radzą sobie w czasie domowej izolacji. W efekcie powstał spot z udziałem dziennikarza i osób, które nadesłały nagrania. “Idea naszego filmu zrodziła się z analogii, w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann, który z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie, jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł, żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro. Tak powstał koncept oddania głosu naszym fanom w tym filmie, wspartych ciepłym komentarzem Wojciecha Manna” - komentuje Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Za działania digitalowe i koncepcję odpowiada agencja Gong. Spot wyreżyserował duet reżyserski Andiamo, za produkcję odpowiada Shoot Me. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith, a ziałaniami PR - Tailor Made PR.
Wojciech Mann po odejściu w marcu z radiowej Trójki, założył radio internetowe Nowy Świat, które ma wkrótce ruszyć. W tym samym czasie założył profile na Facebooku i Instagramie, za pośrednictwem których komunikuje się z fanami. W latach poprzednich Mann występował już w kampaniach MAN (promocja nowego modelu samochodu MAN TGE), sieci sklepów Saturn (obecnie MediaMarkt), herbat marki Lipton czy Kredyt Bank.
(IKO, 23.04.2020)