Dziś poznamy zwycięzców konkursu AD WO/MAN roku 2019
Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłosimy podczas transmisji na żywo o godz. 19.30 na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl
Dziś o 19:30 podczas internetowej transmisji na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl ogłosimy laureatów dorocznego konkursu AD WO/MAN Roku 2019.
Poznamy zwycięzców plebiscytu w kategoriach: Studia Produkcyjne, Agencje mediowe, Agencje reklamowe oraz AD Marketera Roku, wskazanego przez agencje, a wybranego w głosowaniu jurorów. Uruchomimy też środowiskową zbiórkę pieniędzy "ODDECH OD REKLAMY - zbieramy na respirator", z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem.
Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne. Podczas tegorocznej, ósmej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku.
Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2019 są:
W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Maciej Marasek (2012 Agency), Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).
W kategorii Agencje mediowe: Paweł Gala (Wavemaker Polska), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Magdalena Kolenkiewicz (Starcom), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).
W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Jacek Kulczycki (OTO Film), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films).
Nominowani do tytułu Ad Marketera Roku 2019: Arkadiusz Gwizdek (dyrektor marketingu marki Škoda), Katarzyna Jezierska (head of marketing Central Eastern Europe w VISA), Dariusz Maciołek (dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu, BNP Paribas), Marcin Sienkowski (dyrektor marketingu OLX Polska), Adam Szałamacha (brand manager Allegro).
Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Nagroda dla Ad Marketera Roku wręczana jest za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.
Redaktor naczelny "Press" Andrzej Skworz stwierdza: - To nie jest czas na uroczyste gale. Jednak właśnie w tak trudnych czasach możemy jako branża zrobić coś wspólnie: zebrać pieniądze na pomoc polskim szpitalom, podziękować najbardziej cenionym osobom z branży, a przede wszystkim zaapelować do marketerów, agencji i mediów, byśmy solidarnie przeszli przez ten kryzys. I dodaje: - Wierzę, że dzięki współpracy z Digital Knowledge Village pokażemy, że transmisje z takiej uroczystości można zrobić bez przesadnego rozmachu, ale na wysokim poziomie.
Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 zostaną ogłoszone podczas transmisji na żywo o godz. 19.30 na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl.
Środowiskowa zbiórka na respirator ma miejsce na portalu zrzutka.pl
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa
Patron medialny: Sprawny Marketing
W ubiegłym roku Anna Pańczyk (Grey Group i Grey London) została AD WO/MAN w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz (GroupM) - w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska (Grupa Żywiec) została laureatką nagrody Ad Marketer Roku.
(CP, 02.04.2020)