Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dziś poznamy zwycięzców konkursu AD WO/MAN roku 2019

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 ogłosimy podczas transmisji na żywo o godz. 19.30 na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl

Dziś o 19:30 podczas internetowej transmisji na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl ogłosimy laureatów dorocznego konkursu AD WO/MAN Roku 2019.

Poznamy zwycięzców plebiscytu w kategoriach: Studia Produkcyjne, Agencje mediowe, Agencje reklamowe oraz AD Marketera Roku, wskazanego przez agencje, a wybranego w głosowaniu jurorów. Uruchomimy też środowiskową zbiórkę pieniędzy "ODDECH OD REKLAMY - zbieramy na respirator", z której środki przeznaczone zostaną na pomoc w walce z koronawirusem.

Przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych głosowali na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne. Podczas tegorocznej, ósmej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie wręczona nagroda dla AD Marketera Roku.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2019 są:

W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Maciej Marasek (2012 Agency), Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).

W kategorii Agencje mediowe: Paweł Gala (Wavemaker Polska), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Magdalena Kolenkiewicz (Starcom), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).

W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Jacek Kulczycki (OTO Film), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films).

Nominowani do tytułu Ad Marketera Roku 2019: Arkadiusz Gwizdek (dyrektor marketingu marki Škoda), Katarzyna Jezierska (head of marketing Central Eastern Europe w VISA), Dariusz Maciołek (dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu, BNP Paribas), Marcin Sienkowski (dyrektor marketingu OLX Polska), Adam Szałamacha (brand manager Allegro).

Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Nagroda dla Ad Marketera Roku wręczana jest za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

Redaktor naczelny "Press" Andrzej Skworz stwierdza: - To nie jest czas na uroczyste gale. Jednak właśnie w tak trudnych czasach możemy jako branża zrobić coś wspólnie: zebrać pieniądze na pomoc polskim szpitalom, podziękować najbardziej cenionym osobom z branży, a przede wszystkim zaapelować do marketerów, agencji i mediów, byśmy solidarnie przeszli przez ten kryzys. I dodaje: - Wierzę, że dzięki współpracy z Digital Knowledge Village pokażemy, że transmisje z takiej uroczystości można zrobić bez przesadnego rozmachu, ale na wysokim poziomie.

Wyniki konkursu AD WO/MAN Roku 2019 zostaną ogłoszone podczas transmisji na żywo o godz. 19.30 na profilach „Press” i AD WO/MAN na Facebooku oraz na Press.pl.

Środowiskowa zbiórka na respirator ma miejsce na portalu zrzutka.pl

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska

Główny Partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska

Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, Digital Knowledge Village, F25 Production House, TSE Grupa

Patron medialny: Sprawny Marketing

W ubiegłym roku Anna Pańczyk (Grey Group i Grey London) została AD WO/MAN w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz (GroupM) - w kategorii Domy mediowe. Małgorzata Lubelska (Grupa Żywiec) została laureatką nagrody Ad Marketer Roku.

(CP, 02.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.