Ruszyło głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2019
Głosowanie w konkursie trwa od 2 do 20 marca
Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.
Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.
Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2019 są:
W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Maciej Marasek (2012 Agency), Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).
W kategorii Agencje mediowe: Paweł Gala (Wavemaker Polska), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Magdalena Kolenkiewicz (Starcom), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).
W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne. Nominowani są: Marcin Dworucha (F25 Production House), Jacek Kulczycki (OTO Film), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films).
- Co roku słyszeliśmy, że w dotychczasowej formule konkursu brakuje uhonorowania ważnej części rynku - producentów reklam. Bez tych, którzy kreatywną ideę przekuwają w obraz i dźwięk straciłyby rację bytu nie tylko agencje mediowe, ale także reklamowe. Dziś nadrabiamy zaległości - mówi przedstawiciel organizatora konkursu, Andrzej Skworz.
Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na www.adman.press.pl.
Głosowanie w konkursie trwa od 2 do 20 marca, a laureatów poznamy w kwietniu.
Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal
Patron medialny: Sprawny Marketing
(CP, 02.03.2020)