Poradnik o komunikacji w czasach pandemii od DDB Warszawa

DDB Warszawa dzieli się strategią, którą przygotowali przedstawiciele agencji na temat sytuacji marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią (fot. materiały prasowe)
Stratedzy agencji DDB Warszawa przygotowali "Reklamę w czasach zarazy", dostępny dla wszystkich poradnik, jak prowadzić strategię komunikacji marek w czasach pandemii.
DDB Warszawa dzieli się strategią, którą przygotowali przedstawiciele agencji na temat sytuacji marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią. Dokument, oprócz próby uchwycenia aktualnych potrzeb konsumentów i marek, proponuje prostą, ujętą w 71 slajdach mapę, która może pomóc markom odnaleźć się w nowej sytuacji. Raport wykorzystuje również wiedzę i doświadczenia z rynku chińskiego.
„Doświadczenia z pandemii w Azji pokazują, że firmy, które dały coś od siebie społeczeństwu w trakcie kryzysu - zdecydowały się zaangażować i zadbać o wspólne dobro - zostaną docenione. Od naszej reakcji dziś może zależeć lepsze wejście w realia postpandemiczne prowadzonych przez nas marek” - mówi autor raportu Marcin Trzepla, senior strategic planner DDB Warszawa.
(AMS, 19.03.2020)
