Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Poradnik o komunikacji w czasach pandemii od DDB Warszawa

DDB Warszawa dzieli się strategią, którą przygotowali przedstawiciele agencji na temat sytuacji marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią (fot. materiały prasowe)

Stratedzy agencji DDB Warszawa przygotowali "Reklamę w czasach zarazy", dostępny dla wszystkich poradnik, jak prowadzić strategię komunikacji marek w czasach pandemii.

DDB Warszawa dzieli się strategią, którą przygotowali przedstawiciele agencji na temat sytuacji marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią. Dokument, oprócz próby uchwycenia aktualnych potrzeb konsumentów i marek, proponuje prostą, ujętą w 71 slajdach mapę, która może pomóc markom odnaleźć się w nowej sytuacji. Raport wykorzystuje również wiedzę i doświadczenia z rynku chińskiego.

„Doświadczenia z pandemii w Azji pokazują, że firmy, które dały coś od siebie społeczeństwu w trakcie kryzysu - zdecydowały się zaangażować i zadbać o wspólne dobro - zostaną docenione. Od naszej reakcji dziś może zależeć lepsze wejście w realia postpandemiczne prowadzonych przez nas marek” - mówi autor raportu Marcin Trzepla, senior strategic planner DDB Warszawa.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 19.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.