Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 09, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PIP wybierze agencję do działań w internecie

Kampania PIP ma potrwać osiem tygodni

Państwowa Inspekcja Pracy ruszyła z przetargiem nieograniczonym.

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie w internecie kampanii informacyjnej „Dobry przepis na bezpieczeństwo”. Kampania zaplanowana jest na osiem tygodni, a wartość zamówienia to 73 tys. zł netto. Oferty można składać do 7 kwietnia.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 09.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.