Wystawa Muzeum Narodowego w Krakowie na przystankach

Kampania promuje wystawę zatytułowaną "Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce" (fot. materiały prasowe)
Muzeum Narodowe w Krakowie przygotowało wystawę polskich witraży średniowiecznych, którą umieściło na nośnikach AMS na przystankach autobusowych.
Kampania promuje wystawę zatytułowaną "Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce". Biorące udział w niej wiaty przystankowe można zobaczyć w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu i w Krakowie na przystanku przed Muzeum Narodowym. Wystawa promowana jest również na nośniku dynamic backlight (w Krakowie) i na nośnikach premium citylight w całej Polsce.
Firma reklamy zewnętrznej AMS współpracowała już z Muzeum Narodowym w Krakowie przy projektach "Przystanek Wyspiański", prezentującym dzieła Stanisława Wyspiańskiego i "Przystanek Wajda", nawiązującym do twórczości filmowej Andrzeja Wajdy.
(IKO, 14.02.2020)
