Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał muzyczny To!TV ma zmienić się w Gold TV

Pod nową nazwą Gold TV kanał zacznie nadawać po uzyskaniu zgody KRRiT (fot. Pixabay.com)

Firma Michał Winnicki Entertainment chce zmienić nazwę kanału muzycznego To!TV na Gold TV. Zmiany szykowane są też w TVR i NTL z Radomska.

- Przez ostatnie miesiące kanał To!TV generował oglądalność raczej bliską zeru i doszliśmy do wniosku, że potrzebne są zmiany - opowiada Michał Winnicki, właściciel firmy. To!TV już zaczął emitować tzw. złote przeboje. Wcześniej w ramówce dominowała muzyka disco polo. Pod nową nazwą Gold TV kanał zacznie nadawać po uzyskaniu zgody Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Firma Michał Winnicki Entertainment planuje też zmiany w kanałach TVR i NTL, którego nadawcę przejęła od TVN. - Ich wyniki są poniżej naszych oczekiwań - przyznaje Winnicki. TVR ma pozostać kanałem dla kobiet, ale zmieni nazwę (obecna nawiązuje do dawnej formuły, czyli telewizji dla rolników). - Inna nazwa, bardziej nowoczesna i tłumacząca, czego można się na antenie kanału spodziewać, wpłynie na wzrost oglądalności - uważa Michał Winnicki.

To!TV i TVR w pierwszym półroczu notowały praktycznie zerową oglądalność (To!TV w grupie komercyjnej miał 0,01 proc.). Udział NTL wyniósł 0,02 proc. w grupie komercyjnej i 0,01 proc. w komercyjnej. Dane: Nielsen Audience Measurement.

Do Michał Winnicki Entertainment należą również Power TV, Nuta.TV, Top Kids, Top Kids Junior Music, Adventure HD, Ultra TV 4K.

(KOZ, 30.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.