Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Wydawnictwo BFM Group wystartowało  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Winnicki chce przenieść koncesje imienne na spółkę. Wystąpił do KRRiT

Na koncesji imiennej nadaje m.in. naziemny kanał Antena HD (screen: Mwenetworks.pl)

Michał Winnicki, właściciel MWE Networks, wystąpił do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przeniesienie imiennych koncesji kanałów telewizyjnych na spółkę – dowiedział się "Presserwis".

– To decyzja osobista i wynika z chęci uporządkowania spraw biznesowych – mówi. – Chcę, aby koncesje imienne zostały przeniesione na spółkę, której jestem jedynym właścicielem/prezesem/beneficjentem rzeczywistym. Pozwalają na to przepisy ustawy o radiofonii i telewizji. Ochronią one nasze programy na wypadek jakiegoś nagłego wypadku czy pogorszenia mojego stanu zdrowia – tłumaczy Winnicki.

Czytaj też: Świrski zawiadamia o możliwości popełnienia przestępstwa przez Pawła Majchera, naczelnego Polskiego Radia

Na imiennych koncesjach wydanych dla Michała Winnickiego nadają obecnie naziemna telewizja Antena HD oraz kablowo-satelitarne kanały Adventure, Power TV, Top Kids, Nuta.tv. Koncesje radiowe i telewizyjne nie są dziedziczne.

Koncesje pozostałych kanałów MWE Networks należą do spółek z ograniczoną odpowiedzialnością: MWE Family (TVC Super, Szlagier TV), MWE Music (Nuta Gold), MWE Media (Home TV, Ultra TV), MWE Broadcast (TVC, Filmax, Xtreme TV), MWE Invest (Zakupy24.Tv, Junior Channel, Pogoda24.tv), MWE Teleport (Junior Music) i Golf Zone (Golf Zone).

Spośród kanałów MWE Networks w 2024 roku najwyższy udział w widowni telewizyjnej zanotował naziemny Antena HD – 0,53 proc. w 4+ (wzrost z 0,44 proc. w 2023 roku) i 0,55 proc. w 16-59 (wzrost z 0,46 proc.; dane Nielsen Media).

Czytaj też: TikTok zamknął się w USA, ale od razu wznowił działalność. Chińczycy uwierzyli Trumpowi

(KOZ, 20.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.