Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antena HD wprowadza niskobudżetowe produkcje i nadal pracuje nad własnym talk-show

Według Nielsen Media naziemny kanał Antena HD miał w pierwszym półroczu 0,42 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/Jakub Trześniowski)

Jesienią w ofercie naziemnego kanału Antena HD (MWE Newtorks) pojawią się "77 TV" oraz "3-2-1", będące własnymi produkcjami kanału, jednak opartymi na gotowych nagraniach. Stacja pracuje też nad autorskim talk-show, ale nie podaje daty jego premiery. Nie informuje też, czy nadal zamierza produkować własne seriale.

"77 TV" ma zawierać fragmenty wideo z całego świata. Mają one dotyczyć m.in. tematyki zdarzeń drogowych, lotniczych oraz kolejowych. Pilotażowy odcinek pokazano w czerwcu.

Z kolei w programie "3-2-1" również będą pojawiać się nagrania wideo, ale te śmieszne i wprawiające w dobry nastrój.

Czytaj też: Średnio 398 tys. widzów śledzi reaktywowanych "Detektywów" w TVN

Jesienią 2022 roku w ramówce Antena HD zadebiutowała już podobna produkcja pt. "Zakręcone stworzątka z internetu".

Na zeszły rok stacja zapowiadała talk-show "Proszę sobie zarezerwować czas". Ostatecznie nie pojawił się on jednak w ofercie.

– Talk-show jest planowany, co więcej, redakcja już ciężko pracuje nad tematami – przekazał nam Karol Warda, dyrektor kanałów telewizyjnych i produkcji w MWE Networks. Nie odpowiedział jednak na pytanie o datę premiery. Nie otrzymaliśmy też odpowiedzi, czy nadawca nadal planuje własne seriale, które zapowiadano pierwotnie na jesień 2022.

Talk-show i seriale nie zostały wymienione w komunikacie prasowym o jesiennej ramówce Antena HD.

Według Nielsen Media naziemny kanał Antena HD miał w pierwszym półroczu 2023 średnio 0,42 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (w porównaniu z 0,31 proc. w pierwszym półroczu 2022).

Czytaj też: Spada zainteresowanie występami biało-czerwonych w eliminacjach do Euro 2024

(MNIE, 16.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.