Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 30, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały MWE Networks bez seriali TVP, nadawca stawia na własne produkcje

Kanały MWE Networks pokazywały archiwalne seriale TVP (screen: YouTube/Hubert Dworniok)

Kanały Grupy MWE Networks nie emitują już seriali zakupionych od TVP. Nadawca zapowiada inwestycje we własne produkcje serialowe.

Od maja 2021 roku na antenach kanałów MWE Networks, np. naziemnej Anteny HD, można było oglądać produkcje z archiwum TVP. Były to m.in. seriale komediowe "Święta wojna" i "Tata, a Marcin powiedział" czy obyczajowy "Matki, żony i kochanki". Produkcje stopniowo wycofywano jednak z oferty, a ostatni z seriali, czyli "Święta wojna", zniknął z ramówki w połowie czerwca.

Czytaj też: Mobbing w Bauerze? Redaktorka "Chwili dla Ciebie" chce odszkodowania

Michał Winnicki, właściciel grupy przekonuje teraz, że nie była to "specjalnie wielka współpraca". – Kupiliśmy od TVP licencję na emisję kilku seriali, ale nie były to trafione inwestycje, gdyż się nie zwróciły – tłumaczy.

Jak dodaje, jego grupa stawia teraz na produkcję własnego kontentu. – Chcemy, aby jesienią w ramówce naszych kanałów pojawiły się już produkowane przez nas seriale fabularne – mówi. Nie podaje jednak szczegółów na ich temat. Dotychczas grupa Michała Winnickiego nie produkowała seriali.

Z kolei w czerwcu MWE Networks ogłosiło zakup archiwum programów i seriali nieistniejącego kanału ATM Rozrywka (ATM Grupa), m.in. seriali "Kozetka" oraz "Zameldowani".

MWE Networks nadal współpracuje z biurem reklamy TVP przy sprzedaży czasu reklamowego w większości kanałów grupy.

Czytaj też: Afera z Michniewiczem. InPost oczekuje od PZPN zajęcia stanowiska

(MNIE, 30.06.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.