Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 30, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Raport Meetrics: wzrost widoczności reklamy wideo i spadek display

W kategorii wideo widoczność reklam wzrosła w Polsce o 9 pkt proc. (screen: meetrics.com)

„Raport widoczności reklam” Meetrics za trzeci kwartał tego roku na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce, pokazuje spadek widoczności reklamy display i wzrost widoczności reklamy wideo w naszym kraju.

W trzecim kwartale 2019 roku Polska pozostała w środku europejskiej stawki reklam displayowych. Według raportu średni wskaźnik ich widoczności wyniósł 56 proc., czyli o dwa punkty procentowe mniej w porównaniu z drugim kwartałem br. Liderem rynku w Europie pozostaje Austria ze wskaźnikiem widoczności na poziomie 68 proc. Lepiej Polska wypada w kategorii wideo, gdzie widoczność wzrosła z 60 proc. w drugim kwartale 2019 roku do 69 proc. w trzecim.

(MNI, 30.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.