Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hubert Świtalski zostaje sales business director w DoubleVerify

Hubert Świtalski ma odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE (fot. materiały prasowe)

Hubert Świtalski, do niedawna regional manager CEE w Meetrics GmbH, awansował na stanowisko sales business director w DoubleVerify Inc. Będzie odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE.

Zmiana jest konsekwencją wrześniowego przejęcia Meetrics GmbH z siedzibą w regionie EMEA przez DoubleVerify i wynikającej z tego integracji personelu i biur Meetrics.

W kwietniu 2021 roku Hubert Świtalski awansował w Meetrics na stanowisko regional manager CEE, od tej pory odpowiadając także, poza Polską, za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Do Meetrics Świtalski przeszedł bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach biura reklamy zarządzał zespołem AdTube. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; przed przejściem do Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako agency group head) i Ströer Media (jako agency sales deputy director).

DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), jest jedną z platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych. Obsługuje reklamodawców na całym świecie.

(AMS, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.