Hubert Świtalski zostaje sales business director w DoubleVerify
Hubert Świtalski ma odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE (fot. materiały prasowe)
Hubert Świtalski, do niedawna regional manager CEE w Meetrics GmbH, awansował na stanowisko sales business director w DoubleVerify Inc. Będzie odpowiadać za sprzedaż produktów DoubleVerify (DV) w Polsce i regionie CEE.
Zmiana jest konsekwencją wrześniowego przejęcia Meetrics GmbH z siedzibą w regionie EMEA przez DoubleVerify i wynikającej z tego integracji personelu i biur Meetrics.
W kwietniu 2021 roku Hubert Świtalski awansował w Meetrics na stanowisko regional manager CEE, od tej pory odpowiadając także, poza Polską, za rozwój biznesu na szybko rosnących rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Do Meetrics Świtalski przeszedł bezpośrednio z Polsat Media, gdzie w strukturach biura reklamy zarządzał zespołem AdTube. Karierę rozpoczynał w 2009 roku w BCG jako PR specialist; przed przejściem do Polsat Media pracował m.in. w Agorze (jako agency group head) i Ströer Media (jako agency sales deputy director).
DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), jest jedną z platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych. Obsługuje reklamodawców na całym świecie.
(AMS, 02.03.2022)