Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM

Tomasz Piątkowski wrócił do GroupM po dwóch latach (fot. materiały prasowe)
Tomasz Piątkowski, były country manager w Meetrics Polska, został chief digital oficerem w GroupM (WPP). Z firmą rozstał się Tomasz Kuisz.
Piątkowski wrócił do GroupM po dwóch latach (był członkiem zarządu i chief digital officerem GroupM). Od 2017 roku był country managerem firmy technologicznej Meetrics Polska, która dostarcza rozwiązania do zwiększenia skuteczności kampanii reklamowych. Wcześniej pracował m.in. jako interactive media director w MRM Worldwide. Wraz z jego powrotem do GroupM z firmy odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital grupy.
Tomasz Piątkowski w zespole zarządzającym GroupM odpowiada za rozwój oferty reklamy cyfrowej i technologicznego zaplecza grupy. Do jego zadań należy wzmacnianie kompetencji technologicznych i wdrażanie nowych rozwiązań zakupowych w obszarze mediów cyfrowych. Nadzoruje pracę specjalistycznych marek GroupM, jak Xaxis (programmatic), Plista (reklama natywna), LightReaction (performance marketing) czy mSpark.
(IKO, 14.08.2019)
