Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twórcy G.F. Darwin założyli Studio Filmowe Darwin

Reklama "Zrób Mi zdjęcie" opublikowana została w mediach społecznościowych i zapoczątkowała cykl "Mi Boyz" (screen: Youtube.com/Xiaomi Polska)

Marek Hucz i Jan Jurkowski, prowadzący kanał G.F. Darwin na YouTube, założyli studio, które oferuje produkcję filmową i kreację dla marek.

Studio Filmowe Darwin nie jest jeszcze odrębną spółką, a zespołem, który tworzą Marek Hucz i Jan Jurkowski wraz z ich drugim zespołem realizacyjnym (pierwszy tworzy produkcje filmowe na kanał G.F. Darwin). "Studio powstało głównie z myślą o projektach zewnętrznych i współpracach komercyjnych, czyli produkcjach, które nie będą pojawiać się na naszym kanale. Dzięki drugiej ekipie my sami możemy bardziej skupić się na realizacji tych filmów, które obiecaliśmy na Patronite i na które czekamy niecierpliwie razem z Wami" - poinformowali twórcy G.F. Darwin na Facebooku. Jednocześnie podkreślili, że realizowane przez studio współprace pomogą sfinansować "Mistrza Motyla" - produkcję, na którą zbierają pieniądze w serwisie Patronite.pl.

Za obsługę klienta i new business Studia Filmowego Darwin odpowiada Karol Wyszyński, CEO Los Videos, który współpracuje z twórcami G.F. Darwin. - Na rynku pojawiło się zapotrzebowanie na produkcje filmowe publikowane na kanałach marek, a nie tylko na kanale G.F. Darwin - mówi "Presserwisowi" Karol Wyszyński. Studio Filmowe Darwin oferuje klientom zarówno produkcję filmów, jak i kreację. - Marki potrzebują dobrej jakości produkcji i wyróżnika, a to właśnie oferują Darwini - dodaje Wyszyński. 

- Będziemy produkować filmy przede wszystkim dla klientów, którym odpowiada nasza stylistyka i zobaczymy, jak to się rozwinie. Na pewno chcemy realizować produkcje w oparciu o budowanie społeczności. Kanału G.F. Darwin nie zamkniemy, ale prawdopodobnie będzie nas na YouTube mniej - mówi Marek Hucz.

Pierwszą realizacją Studia Filmowego Darwin jest spot dla chińskiego producenta elektroniki Xiaomi. Reklama "Zrób Mi zdjęcie" opublikowana została w mediach społecznościowych i zapoczątkowała cykl "Mi Boyz". Pokazano w niej scenkę, w której pracownik sklepu Xiaomi tłumaczy kolegom sprzedawcom, jak mają prezentować klientom smartfon Redmi Note 8 Pro z aparatem 64MP.

Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia.

Galeria: Grand Video Awards 2019

(IKO, 16.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.