Wydawca m.in. "Gazety Finansowej" i "Home & Market" uruchomił studio produkcyjne
Studia mogą służyć też do produkcji webinarów i podcastów (fot. materiały prasowe)
Federal Media Company FMC, wydawca "Gazety Finansowej", "Home & Market", "Poland Weekly" oraz "Gentlemana", uruchomił studio produkcyjne na potrzeby realizacji dla klientów zewnętrznych.
W ramach FMC Studio wydawnictwo będzie oferować realizację materiałów do celów marketingowych, reklamowych lub publicystycznych.
Czytaj też: To będą najgorsze dni dla mediów. Po tekstach w Wirtualnej Polsce i Onecie
– Dysponujemy trzema nowocześnie wyposażonymi studiami. Możemy przeprowadzać relacje na żywo we wskazanych kanałach online lub tworzyć materiały wideo do publikacji w dowolnych mediach – mówi Katarzyna Mazur, dyrektorka ds. rozwoju wydawnictwa.
Poszczególne studia w ramach studia głównego mogą służyć też do produkcji webinarów i podcastów.
Federal Media Company FMC tworzy także programy wideo na własne potrzeby – w ramach telewizji internetowej FMC27NEWS.
Czytaj też: Co ty piszesz do diaska, czyli praca z trudnym autorem. Najlepsze sposoby redaktorów
(MNIE, 26.06.2023)