Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 12 mln zł ekwiwalentu reklamowego wpisów o Noblu dla Tokarczuk

Nagroda dla Olgi Tokarczuk to pierwszy literacki Nobel dla Polaka od 23 la (fot. Borys Nieśpielak/DeFacto - Wikipedia)

Instytut Monitorowania Mediów policzył, że w ciągu 24 godzin od ogłoszenia Nagrody Nobla dla Olgi Tokarczuk wzmianki o laureatce pojawiły się w polskim internecie ponad 35,8 tys. razy.

Według IMM łączny zasięg wszystkich postów i publikacji wyniósł 94,1 mln. 93,3 proc. tych treści pojawiło się w mediach społecznościowych. Na Facebooku było po 24 godzinach 8,4 tys. wzmianek o Oldze Tokarczuk w postaci postów i komentarzy, ale liderem pod tym względem okazał się Twitter, gdzie opublikowano 24,1 tys.postów poświęconych pisarce.

Press

Najczęściej udostępnianym wpisem na Twitterze był ten z oficjalnego konta @NobelPrize (fot. materiały prasowe)

Najczęściej udostępnianym był ten informujący o Noblu dla Polki wysłany z oficjalnego konta @NobelPrize.

Łącznie najwięcej interakcji zebrał zaś poświęcony autorce wpis Macieja Stuhra: 18 tys. polubień, 1,5 tys. udostępnień i blisko 600 komentarzy.

Jak policzył Instytut, łączny ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez wszystkie wpisy i artykuły internetowe o Tokarczuk wyniósł 11,9 mln zł.

⇒ Przeczytaj też: Olga Tokarczuk nie chce podzielić losu Szymborskiej

Galeria: Grand Video Awards 2019

(MNI, 14.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.