New Gravity ósmą spółką w holdingu Brand New Galaxy
Z lewej: Michał Szymczak, CEO New Gravity, z prawej: Radosław Śmigasiewicz, managing director New Gravity (fot. materiały prasowe)
Brand New Galaxy, platforma integrująca spółki działające w obszarze marketingu i technologii, włączyła w struktury holdingu firmę New Gravity.
New Gravity to istniejąca od dwóch lat spółka technologiczna, która automatyzuje procesy biznesowe klientów poprzez integrację systemów IT oraz analizę i synchronizację dużych zbiorów danych. Zapewnia też rozwiązania e-commerce. Zespół firmy liczy blisko 30 specjalistów zlokalizowanych w Poznaniu, Warszawie i Suwałkach.
Prezesem i założycielem New Gravity jest Michał Szymczak, a managing directorem Radosław Śmigasiewicz. Według danych Krajowego Rejestru Sądowego spółka istnieje od października 2017 roku i niemal od razu Brand New Galaxy przejęła w niej 95 udziałów (zakładając spółkę wszystkie udziały miał Szymczak).
Dotychczas New Gravity działała jako samodzielny podmiot, ale teraz została włączona w strukturę Brand New Galaxy jako ósma spółka działająca w ramach holdingu (znajduje się w ofercie kierowanej do klientów BNG). Do Brand New Galaxy należą już Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce), Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce), Spacecamp (agencja digitalowa), Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel), 8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital), Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego), Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR).
– Dołączenie New Gravity to silne wzmocnienie Brand New Galaxy w obszarze technologii, szczególnie w retail. Zgodnie z założeniami kontynuujemy strategię wielowymiarowego rozwoju, zakładającą między innymi połączenie ekspansji geograficznej z ciągłym poszerzaniem kompetencji Brand New Galaxy – komentuje Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.
(AMS, IKO, 16.09.2019)