Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja mediowa Orlenu i Grupy PZU rozpocznie działalność jesienią

PKN Orlen przeznaczył cennikowo na reklamę w pierwszym półroczu 75,4 mln zł (fot. materiały prasowe)

Spółka zajmująca się planowaniem i zakupem mediów, którą tworzą PKN Orlen i Grupa PZU, rozpocznie działalność jesienią. Dotychczasowa jej nazwa Sigma Bis zostanie zmieniona.

- Spółka będzie miała własny zarząd i radę nadzorczą, a ich skład zaprezentujemy za kilka tygodni. Będą to osoby z dużym doświadczeniem w domach mediowych – mówi "Presserwisowi" Adam Burak, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen. 

Sigma Bis to spółka należąca do Grupy PZU, która wcześniej nie prowadziła działalności. Wkrótce PKN Orlen nabędzie w niej udziały, po czym nazwa spółki zostanie zmieniona.

Sigma Bis docelowo zajmie się planowaniem i zakupem mediów offline i online. - Zaczniemy od kupowania reklam w digitalu. Mamy nadzieję, że nastąpi to jeszcze w tym roku – zapowiada Adam Burak. Założyciele agencji mediowej liczą, że w 2020 roku będą kupować reklamy także w pozostałych mediach, czyli między innymi w telewizji i radiu. - Przeprowadziliśmy szereg symulacji i wiemy, że skumulowane budżety nasze i Grupy PZU pozwolą nam na skuteczne negocjacje z właścicielami mediów – mówi Burak. Docelowo spółka ma oferować swoje usługi także podmiotom zewnętrznym, startując w przetargach zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. - Nastąpi to nie wcześniej niż w 2021 roku i będzie to zadanie dla jej nowego zarządu – dodaje Burak.

PKN Orlen i Grupa PZU poinformowały pod koniec lipca o zamiarze utworzenia firmy, która będzie się zajmować zakupami usług marketingowych i reklamowych, takich jak zakup powierzchni reklamowej. Państwowe spółki złożyły wówczas w tej sprawie formalny wniosek do UOKiK, który został rozpatrzony pozytywnie na początku września.

Z danych cennikowych netto Kantar (bez uwzględnienia rabatów) wynika, że spółki skarbu państwa PKN Orlen i Grupa PZU w pierwszym półroczu 2019 roku na reklamę w mediach przeznaczyły ponad 100 mln zł.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 09.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.