TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kawa na ławę" z Konradem Piaseckim ma lepsze wyniki

Konrad Piasecki prowadzi program od września 2018 roku (fot. materiały prasowe)

Średnio 746,6 tys. widzów oglądało w sezonie 2018/2019 program "Kawa na ławę" w TVN 24. Widownia wzrosła o 9,5 proc. w stosunku do poprzedniego sezonu. 

Program od września 2018 roku prowadzi Konrad Piasecki. Zastąpił Bogdana Rymanowskiego, który od października jest jednym z prowadzących "Wydarzeń" i programu publicystycznego "Wydarzenia i opinie" w Polsacie i Polsat News. Jego program w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 681,9 tys. widzów. 

W czasie nadawania programu w niedziele o 10.45 od 2 września 2018 do 14 lipca 2019 roku TVN 24 miał średnio 7,92 proc. udziału w rynku. W tym czasie TVP Info miał 2,89 proc., a Polsat News 0,77 proc. W grupie komercyjnej również prowadził TVN 24 z udziałem 4,21 proc., TVP Info miał 1,02 proc. a Polsat News 0,47 proc.

Najwięcej widzów – 1,05 mln – przyciągnęło wydanie "Kawy na ławę" z 13 stycznia.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 16.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.