Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kawa na ławę" Piaseckiego wygrywa ze "Śniadaniem Rymanowskiego" i "Wysokim napięciem" Kłeczka

"Kawę na ławę" prowadzoną przez Konrada Piaseckiego śledziło średnio 777 tys. widzów (screen: YouTube/TVN 24)

W pierwszym półroczu spośród niedzielnych telewizyjnych formatów publicystycznych z udziałem polityków najwięcej widzów miała "Kawa na ławę" TVN 24.

"Kawę na ławę", prowadzoną przez Konrada Piaseckiego, śledziło średnio 777 tys. widzów, przy udziałach 9,84 proc. w grupie ogólnej 4+ i 6,34 proc. w grupie komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miało wydanie z 19 stycznia – 891 tys. Program jest nadawany o 10.45.

Czytaj też: "Fakty" w pierwszym półroczu liderem programów informacyjnych, choć jako jedyne straciły widzów

Z kolei "Śniadanie Rymanowskiego" w Polsat News i Interii oglądało w telewizji średnio 444 tys. osób (6,02 proc. w 4+ i 3,13 proc. w 16-59). Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 2 marca – 519 tys. Program można śledzić o 9.55.

Nadawany w Republice program "Miłosz Kłeczek. Wysokie napięcie" miał natomiast 436 tys. widzów (6,41 proc. w 4+ i 3,65 proc. w 16-59). Najpopularniejsze było wydanie z 25 maja – 586 tys. widzów. Program jest nadawany ok. 9.15.

Program TVP Info "Woronicza 17" Kamili Biedrzyckiej, emitowany o 9.30, miał średnio 140 tys. oglądających (2,01 proc. w 4+ i 1,09 proc. w 16-59). Najwięcej widzów miało wydanie z 2 lutego – 200 tys.

Z kolei "Salon polityczny Magdaleny Ogórek" w wPolsce24 śledziło średnio 91 tys. widzów (1,28 proc. w 4+ i 0,81 proc. w 16-59). Najwięcej oglądających miały wydania z 16 marca i 2 lutego – po 134 tys. Program najpierw był emitowany o 11.05, a od marca można go oglądać o 09.05.

Czytaj też: Oglądalność ostatniego sezonu "Milionerów" w TVN. Teleturniej zanotował spadek widowni

Dla porównania w pierwszym półroczu Republika miała dobowo średnio 6,18 proc. w 4+ i 3,23 proc. w 16-59, TVN 24 – 5,53 proc. w 4+ i 3,76 proc. w 16-59, TVP Info – 1,72 proc. w 4+ i 0,98 proc. w 16-59, Polsat News – 1,47 proc. w 4+ i 1,18 proc. w 16-59, a wPolsce24 – 1,27 proc. w 4+ i 0,66 proc. w 16-59.

Dane dotyczą wydań nadawanych w stałych pasmach i nie obejmują np. wyborczych wydań specjalnych.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Finał Eurowizji pokonał "M jak miłość". TOP 5 programów w pierwszym półroczu

(MNIE, 09.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.