Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ernest Zozuń zniknął z anteny Trójki

Ernest Zozuń z Programem III związany był od 30 lat (screen YouTube/journalismucu)

Dziennikarz Polskiego Radia Ernest Zozuń został oddelegowany do archiwum w Informacyjnej Agencji Radiowej. Z radiem jest związany od ponad 30 lat.

Z początkiem lipca w Polskim Radiu zlikwidowano: naczelną redakcję publicystyki międzynarodowej, naczelną redakcję gospodarczą i naczelną redakcją sportową. Już wcześniej zapewniano pracujących w nich dziennikarzy, że w związku z tym nie należy obawiać się zwolnień. Po zmianach w strukturze dziennikarze trafili do Programu I i Programu III, ale nie wszyscy.

Ernest Zozuń, pracujący dla Trójki z ramienia z naczelnej redakcji publicystyki międzynarodowej, dostał propozycję przeniesienia do archiwum w IAR, ale odmówił. W związku z tym został oddelegowany do tej jednostki na trzy miesiące (w przypadku oddelegowania zgoda pracownika nie jest potrzebna). Według naszych informacji dziennikarz wystąpił o przeniesienie do Trójki. Zozuń sprawy nie komentuje.

Ernest Zozuń ostatnio przygotowywał rozmowy na tematy międzynarodowe w popołudniowym "Zapraszamy do Trójki". W zeszłym roku z anteny Trójki spadła jego audycja "3 strony świata". Był korespondentem Polskiego Radia w Iraku i Moskwie. Z radiem jest związany od ponad 30 lat.

Z kolei działające w Polskim Radiu związki zawodowe dostały zapytania o prawa pracownicze, w tym o ochronę przed zwolnieniem, trójki dziennikarzy: Agaty Kasprolewicz i Adriana Bąka pracujących w naczelnej redakcji publicystyki międzynarodowej oraz Sylwii Zadrożnej, która była w naczelnej redakcji gospodarczej.

- Ta kwestia jest wewnętrzną sprawą spółki - co oznacza, że tego typu spraw nie będziemy komentować - stwierdza, pytana o zapytania, Ewelina Steczkowska, p.o. rzecznik prasowy Polskiego Radia. 

Agata Kasprolewicz już w kwietniu została odsunięta od prowadzenia audycji radiowej Jedynki. O jej przywrócenie na antenę zaapelowało do dyrektor anteny Agnieszki Kamińskiej 77 dziennikarzy i pracowników Polskiego Radia. Wcześniej Kasprolewicz przestała prowadzić programy też w radiowej Dwójce i Polskim Radiu 24. Pozostaje wydawcą magazynu "Raport o stanie świata" w Trójce (do audycji przygotowuje również materiały reporterskie).

Programy i rozmowy gospodarcze w radiowej Jedynce z początkiem lipca przestała także prowadzić Sylwia Zadrożna, która pozostaje na razie na antenie Polskiego Radia 24.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 05.07.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.