Agencje San Markos i Experiencer nawiązały strategiczne partnerstwo

Piotr Górecki, CEO agencji Experiencer, będzie nadzorował operacje i produkty strategiczno-kreatywne agencji San Markos oraz działania marketingowo-sprzedażowe (fot. materiały prasowe)
Agencja konsultingowa Experiencer, specjalizująca się w marketingu i sprzedaży b2b, oraz agencja strategiczno-kreatywna full service San Markos nawiązały strategiczne partnerstwo. Agencje zachowują niezależność.
Piotr Górecki, CEO agencji Experiencer, będzie nadzorował operacje i produkty strategiczno-kreatywne agencji San Markos oraz działania marketingowo-sprzedażowe.
Czytaj też: Magda Strzykalska w Tailor Made PR. Odpowiada za kontakt z mediami
"Wszechstronne doświadczenie Piotra i zespołu Experiencer pozwoli nam realizować nasze cele w zakresie pełnej obsługi marek z różnych sektorów, także z segmentów B2B" – komentuje w komunikacie Karolina Jachacy, dyrektorka zarządzająca San Markos.
San Markos to agencja kreatywno-strategiczna, do jej klientów należą m.in. Euronet, ACCA, Dun & Bradstreet. Natomiast Experiencer łączy kompetencje firmy konsultingowej i agencji marketingowej, skupiając się na B2B (marketing, sprzedaż, szkolenia). Ma na koncie projekty dla takich firm jak: Decisive Worldwide, Fiberhost czy Smartney.
Czytaj też: Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną
(KAP, 09.04.2025)
