Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje San Markos i Experiencer nawiązały strategiczne partnerstwo

Piotr Górecki, CEO agencji Experiencer, będzie nadzorował operacje i produkty strategiczno-kreatywne agencji San Markos oraz działania marketingowo-sprzedażowe (fot. materiały prasowe)

Agencja konsultingowa Experiencer, specjalizująca się w marketingu i sprzedaży b2b, oraz agencja strategiczno-kreatywna full service San Markos nawiązały strategiczne partnerstwo. Agencje zachowują niezależność.

Piotr Górecki, CEO agencji Experiencer, będzie nadzorował operacje i produkty strategiczno-kreatywne agencji San Markos oraz działania marketingowo-sprzedażowe.

Czytaj też: Magda Strzykalska w Tailor Made PR. Odpowiada za kontakt z mediami

"Wszechstronne doświadczenie Piotra i zespołu Experiencer pozwoli nam realizować nasze cele w zakresie pełnej obsługi marek z różnych sektorów, także z segmentów B2B" – komentuje w komunikacie Karolina Jachacy, dyrektorka zarządzająca San Markos.

San Markos to agencja kreatywno-strategiczna, do jej klientów należą m.in. Euronet, ACCA, Dun & Bradstreet. Natomiast Experiencer łączy kompetencje firmy konsultingowej i agencji marketingowej, skupiając się na B2B (marketing, sprzedaż, szkolenia). Ma na koncie projekty dla takich firm jak: Decisive Worldwide, Fiberhost czy Smartney.

Czytaj też: Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną

(KAP, 09.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.